Miten nopeasti teidän hiukset haaroittuu latvoista?
Mä kävin kampaajalla kolmisen kuukautta sitten ja nyt on kaikki latvat ihan haaroilla. Pitäis mennä uudestaan, mutta kun se maksaa niin pirusti... Mulla muutenkin huono hiuslaatu, ovat kovin ohuet, kuivat ja katkeilevat, vaikka mitä tekisin. Vinkkejä en edes kysy, kun kaikki olen kokeillut.
Kommentit (12)
Kokeilkaapa suosittua kananperse hiustyyliä,sopii jokaiselle ja ottakaa vieläpunaisia raitoja niin hyvä homma!!Suosittelen kaikille:)Ei ainakaan pääse hiukset haaroittumaan
haaroitu oikeastaan ollenkaan. Hiuksia leikkuutan satunnaisesti ja harvoin olen haaroittuvia hiuksia löytänyt. Hiuksissa ei ole mitään käsittelyjä ja ovat laadultaan jouhimaiset, joten vaikuttaisikohan tämä tuohoin haaroittumiseen...
Mitään käsittelyä (siis värjäystä, permistä yms.) ei oo mullakaan ja joka pesun jälkeen hoidan kunnolla, mutta silti haarottuvat alta aikayksikön. Ärsyttää.
Ap
Nyt on ~8-9kk viimeisestä leikkauksesta eikä ole näkynyt.
Nuorempana muistan tutkailleeni asiaa melkein puolentoista vuoden päästä ja luulin löytäneeni yhden, en tosin ole varma, kun en ole koskaan nähnyt.
Kokeilkaapa suosittua kananperse hiustyyliä,sopii jokaiselle ja ottakaa vieläpunaisia raitoja niin hyvä homma!!Suosittelen kaikille:)Ei ainakaan pääse hiukset haaroittumaan
Pidennetty malli kananperseestä ja ei todellakaan kannata jos hiukset kasvaa nopeasti.
Olisi pitänyt kahden viikon välein tasailla hiuksia :S
Olen käynyt leikkauttamassa hiuksen viimeksi 10 kuukautta sitten. Mun kanmpaajatuttu sanoi, että latvatkin on niin hyvät vielä, ettei ole mikään kiire leikkauttaa niitä. Ajattelin kuitenkin kuun vaihteessa käydä vähän siistimässä.
Kasvatin hiuksiani yhdessä välissä varmaan reilun vuoden käymättä kampaajalla, mutta yhtään kaksihaaraista ei löytynyt.
lapset oli pieniä. Nykyisin hyvä tukka. Syön nykyisin paremmin, vihanneksia ja hedelmiä n. 500 gr päivässä. Epäilen että sillä on asian kanssa jotain tekemistä.
hiusten pituuteen voi itse vaikuttaa,ne ovat geeneissä.Joillakin hiusten elämän pituus on 3 vuotta,joillain 15v.Keskiverto hiukset kasvavat 7-8vuotta.
hiusten pituuteen voi itse vaikuttaa,ne ovat geeneissä.Joillakin hiusten elämän pituus on 3 vuotta,joillain 15v.Keskiverto hiukset kasvavat 7-8vuotta.
siis haaroittuvat kun olevat kuolemassa,eli tippumassa päästä.Mulla haaroittuu vasta n60cm jälkeen,koska kasvuaika on tuo normi 8v.
siis haaroittuvat kun olevat kuolemassa,eli tippumassa päästä.Mulla haaroittuu vasta n60cm jälkeen,koska kasvuaika on tuo normi 8v.
Niin eli sun hiukset on siis tuolla elinkaarella 96cm pitkät? Lueppas vähän faktaa hiusten elinkaaresta...
http://www.priorin.fi/node/15
reilu puoltoista vuotta viimesestä hiusten leikkuusta ja nyt oon alkanu löytään ekoja haarahiuksia. Ois kyllä tosiaan aika mennä parturiin. :) Alkaa olla aika ylikasvaneen näkönen kuontalo muutenkin. :P