Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanokaa suoraan, olenko liian vanha saamaan lisää lapsia?

Vierailija
26.08.2007 |

Ikää nyt 34, kohta 35 ja yhden vielä haluaisin. Kuinka paljon riskit kasvavat kun täyttää 35 ja millaisia tutkimuksia neuvolan kautta?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa!

Vierailija
22/24 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tekisi yleistyksiä ja vähän naiiveja päätelmiäkin, niin ton mukaan olisi about yhtä paljon 22- kuin 34-vuotiaitakin ensisynnyttäjiä.

Eikö ne vammaisuusriskit ala tosissaan nousta vasta neljänkympin korvilla, ollen silloinkin varsin pienet? Ja muuten, mun on pakko sanoa tämä, mutta useimmiten kuulee tosi nuorista ihmisisistä joille on syntynyt jollain tavoin vammainen lapsi, ja äärimmäisen harvoin vanhoista pariskunnista joille olisi käynyt niin. Tämä on siis vain omakohtainen huomio.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen myös 35-v ja olen ajatellut että parin vuoden päästä voisi vielä yrittää raskautumista :)

Vierailija
24/24 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle iski jonkinlainen paniikki, kun vanhin lapsi kertoi tulevansa isäksi ja ilmoitin miehelle, että vauva on saatava! Mies teki selväksi, että mummot ja paapat ei enää tee vauvoja, vaan lellivät lapsenlapsiaan=))

Niin, mä oon 36-vuotias, mies 50+ ja meidän lapset 20, 14 ja 5. Enää ei sitten vauvoja ilmeisesti tuu... Että mä oon liian vanha...=(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme