Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Endometrioosista..

Vierailija
26.08.2007 |

Sain tietää viime viikolla, että minulla on endometrioosi. Se todettiin leikkaamalla. Vauvatoiveita olisi, mutta emme vielä ole aloittaneet yritystä. Tiedustelisin, onko täällä muita endon kanssa eläjiä ja kuinka se on muilla mahdollisesti vaikuttanut raskaaksi tuloon. Olisi mukava vaihtaa ajatuksia muiden samasta sairaudesta kärsivien kanssa!! :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta poistettiin endoa v. 97 ja en silloin vielä yrittänyt raskautta ja kun sitä pari vuotta myöhemmin yritin, niin en tullutkaan raskaaksi. 2001 poistettiin endoa toisen kerran ja tulin heti sen jälkeen raskaaksi. Nyt taas en tule raskaaksi vaikka yli vuosi on yritetty ja leikkaus edessä vielä kerran..eikä mulla edes ollut mitään isoja pesäkkeitä vaan sitä endoa on siellä täällä-suoliston väleissä, virtsarakon päällä jne.

Vierailija
2/5 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti leikkauksen jälkeen.

t. kahden äiti, jolla endo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hittoja siihen mikään homeopatia auttaa?

Vierailija
4/5 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikattiin helmikuussa -06 ja nyt viimisillään raskaana luomusti.

Leikkaava lääkäri sanoi, että raskautta ei kannata lykätä ja jos ei vuoden sisällä leikkauksesta lykästä niin lapsettomuushoitoihin.

Vierailija
5/5 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille kommenteista, mukava kuulla, että teillä on kuitenkin tärpäillyt leikkauksen jälkeen. Sen takia lähinnä kyselen, kun minulla on aika gynen polille vasta kahden kuukauden päästä, jolloin näen lääkärin ja pystyn asiasta jutella. Olin ollut niin tokkurassa leikkauksen jälkeen, että lääkäri oli ehtinyt jo lähteä kotiin, etten ole nähnyt häntä ollenkaan leikkauksen jälkeen. Pitää siis ilmeisesti heittää e-pillerit nurkkaan ja aloittaa yritys :)