Lue keskustelun säännöt.
Onko täällä muita perheitä joilla kolme sukunimeä`?
26.08.2007 |
Tyhmä tilanne meillä. Kahdella lapsistani on entisen mieheni sukunimi, minulla oma sukunimeni ja uuden miehen kanssa saamalla lapsella minun sukunimi. Jos menen naimisiin ja otan nykyisen mieheni sukunimen niin tytöllemme jää sitten minun sukunimi. Voiko tytön sukunimen vaihtaa vielä siinä vaiheessa?
Kommentit (3)
Olemmehan me nytkin Mäkinen-Jauhiainen-Manninen, mutta onhan se outoa että kaikille lapsillani on eri sukunimi kun minulla. ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
oma nimi. ei mitään ongelmaa koskaan.
Miksi ette laittaneet tyttöä miehen nimelle heti? Jos kerran avioaikeetkin ja nimenmuutokset mielessä?