Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita perheitä joilla kolme sukunimeä`?

Vierailija
26.08.2007 |

Tyhmä tilanne meillä. Kahdella lapsistani on entisen mieheni sukunimi, minulla oma sukunimeni ja uuden miehen kanssa saamalla lapsella minun sukunimi. Jos menen naimisiin ja otan nykyisen mieheni sukunimen niin tytöllemme jää sitten minun sukunimi. Voiko tytön sukunimen vaihtaa vielä siinä vaiheessa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette laittaneet tyttöä miehen nimelle heti? Jos kerran avioaikeetkin ja nimenmuutokset mielessä?

Vierailija
2/3 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemmehan me nytkin Mäkinen-Jauhiainen-Manninen, mutta onhan se outoa että kaikille lapsillani on eri sukunimi kun minulla. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma nimi. ei mitään ongelmaa koskaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän