Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitaan ei kannata lainata, eika ottaa itse lainaksi. Samaan tapaan kuin " there is no free lunch" , ei ole myoskaan olemassa ilmaisia lainauksia. Aina halutaan jotain takaisin.

Vierailija
26.08.2007 |

Itselle on pari kaveria tyrkyttämällä lainannut (en ole siis itse todellakaan pyytänyt) ja nyt sitten haluavat lainaamisesta kiitokseksi jonkun korvauksen!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lainaan ja minulle lainataan (ei rahaa, vaan tavaroita). Homma on toiminut.

Kävi vaan tässä taannoin niin, että ystäväni toi minulle vauvan vaatteita pussillisen. En ollut niitä pyytänyt. Kysyin, että haluaako hän jonkun maksun niistä, ei halunnut. Kysyin haluaako hän ne takaisin (eli ovatko lainassa), ei halunnut. Vaatteet jäi pieneksi meidän vauvalle, tarjosin niitä vielä kerran takaisin, ei halunnut. Kysyin, voiko antaa eteenpäin: voi antaa. Annoin ne sitten toiselle ystävälleni. Meni hetki aikaa ja ystäväni kysyi, että voisinko ostaa heidän tytölleen jotain kiitokseksi niistä vaatteista. Jep, jep. No, ostin sitten t-paidan.

Ei se homma ihan näin toimi.

Vierailija
2/2 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti kun mahdollista. Auliisti jokainen ystävä lupaa että tottakai, heti ens viikolla, tai siirrän heti koneelta kun pääsen himaan.

Ihan jokaiselta olen joutunut pyytämään rahojani takaisin, en vain kerran, vain useaan kertaan.

Yksi kaveri on, joka aina lupasi siirtää rahat tilille, mutta ei koskaan siirtänyt. Tämä tapahtui kahdesti, kunnes opin, että hänelle ei pidä lainata. Eikä ylipäätään kellekään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi