Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä iässä on lapsesi alkanut kysellä " MIKSI" ?

Vierailija
26.08.2007 |

Meillä pojalla on ikää 1v10kk ja puhuu jo hämmästyttävän hyvin ja nyt pari päivää on kysellyt jatkuvalla syötöllä kaikesta, Miksi. Ja tarkottaa myös sitä, eli tosissaan vaatii ne syyt ja seuraukset selitetyksi.

Kummallisen aikaisin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää nyt 3v9kk ja edelleen lähes jokaisesta uudesta asiasta tulee " miksi" ja " miten" jne. kysymyksiä. Ja monta miksi-kysymystä peräkkäin.

Vierailija
2/5 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, milloinkahan loppuu? :)

Esikoinen oikeastaan vasta puoli vuotta sitten aloitti saman, ja toinen nyt jo perässä. Alkuinnostuksen jälkeen esikoinen kyllä vähensi huomattavasti kyselyään. Aina välillä se innostus taas iskee. Mutta tää pienempi kyselee ihan jatkuvalla syötöllä, kaikesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" mikä" ?

Vierailija
4/5 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vaan ei kiinnosta mikään.

Vierailija
5/5 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaksoset 11-vuotiaita ja järki lähtee kun aamusta iltaan hoetaan miksi, miksi...