Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**** SyysSissien sunnuntai *****

26.08.2007 |

Suurin osa vesistä sitten meni¿. saas nähdä kuinka pian lähdetään :)

Heräsin tuossa siihen, että on sangen kostea olo ja lorina vaan jatkui...

Nyt odottelen suppareiden koventumista jotta tiedetään soittaa Mummi paikalle ja lähteä....

Saas nähdä meneekö kuinkakin monta tuntia...

Välillä mietin, että oliko se edes vettä, mutta sitä tuli niin monta desiä enkä saanut pidäteltyä...eikä haissut kyllä pisulle... Mä olen ihan pihalla täällä.... :D

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervemenoa taas Tyksiin, eikös se ole se sinunkin sairaalasi. Täällä toinen miettii, milloin sinne pitäisi lähteä, kun on toinen tulossa ja matkaa muutama kymmenen km. Eilen ja jo perjantaina suppaili harvakseltaan, nyt yöllä jo vähän useammin, ei kuitenkaan useammin kuin kolme kertaa tunnissa. Ovat kyllä jo ihan kunnollisia, että ihan irvistyttää. Mutta mulla onkin alhainen kipukynnys... Vauvan eka sana (tai ehkei sentään, mutta esikoinen sen oppii ainakin, jahka kohta tuolta herää) on p*rk*le. Se on livahtanut hampaiden välistä paaaari kertaa...

Tämmöinen kaurapussi, jonka voi lämmittää mikrossa on kyllä ihana kotonakin. Suosittelen! Voi sitten myöhemmin pelastaa meikän rintatulehdukselta. Alakerrassa juilii koko ajan, selkää jomottaa, joten kaurapussi auttaa. Kuumassa suihkussakaan ei raski koko ajan rampata. Väsyttää. En nukkunut kolmea varttia pitempiä pätkiä yhden jälkeen. Tuskin noita pätkiäkään voi nukkumiseksi sanoa. Levotonta torkkumista. Sain silti kyllä suht hyvin rentouduttua väleillä.

Mulla on alkuperäinen la huomenna. Siis kuukautisten mukaan. Ultran mukaan la on vasta viikon päästä su, eli tänään poksuu joka tapauksessa 39! Olen tosiaan koko ajan ajatellut, että syyskuulle mennään ja pitkälle, kun esikoinenkin syntyi 41+2 mutta nyt en ole enää niin varma. Mitään limatulppaa tai sellaista ei näy, mutta... Olis vaan hitsin kiva tietää, miten monta päivää (ja yötä!) tällaisia näinkin säännöllisiä (eli ainakin 1-2 joka ikisen tunnin sisään) kestoltaan n. minuutin suppareita saa kärsiä. Harjoitussuppareitahan nämä vielä... Kertokaahan, mitä tiedätte. Montako päivää ootte kuulleet enimmillään jonkun kituneen näin?

Enni 39+0

Vierailija
2/27 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän tapahtuu! Kyllä se nyt taitaa tänään syntyä PippuriMammankin sitkeä Sissi! Tsemppiä, vaikka tuskin enää olet täällä lukemassa palstaa!

Risella, käyhän sinäkin tsekkaamassa tilanne, jos epäilet, että lapsivesi lorahteli. Tsemppiä sulle myös!

Täällä suht hyvä yö takana. Pienin kyllä itkeskeli välillä, mutta sain jakettua unia ja nukuin jopa puoli seitsemään!

Eilen paljastui meidän vauvan sukupuoli myös lapsille. Mulla oli kirpparivaatteita kuivumassa ja olin kyllä vähän yrittänyt peitellä niitä vaaleanpunaisia pikku housuja ja bodeja, mutta tuo 7-vuotias esikoinen ne hiffasi ja arvasi siitä. Nyt aamulla viikkailtiin niitä läjään ja vahvistin sitten tämän tiedon. Anoppi kuuli kyllä eilen nämä samat arvailut, eli sinnekin meni tieto. Mutta eipäs tuo nyt niin paha asia ole. Nyt voidaan sitten lasten kanssa vielä katsoa vauvalle kotiintulovaatteet ja miettiä nimeä yhdessä.

Mieskin tulee viikon päästä. Tällä hetkellä on sellainen olo, että kyllä tämä " manuvauva" vielä viikon masussa pysyy, kun ei ole juuri ollut merkkejä synnytyksestä, ts. kivuliaampia suppareita tai limatulppaa, mutta toisaalta, eihän sitä tiedä... Esikoinen potkaisi lapsivedet pihalla 37+5, eikä silloin ollut mitään ennakointia. No, päivä kerrallaan.

Haikarapolskalle iso onnepotku peppuun huomista varten. Se on teillä iso päivä! Minne sinä nyt olitkaan menossa synnyttämään? Toivotaan myös, että rakkausvauva ja muut " kärsimättömät" pääsisivät tositoimiin. Luulenpa, että ensi viikolla putkahtaa maailmaan useampi syyssissi. Sen verran alkaa olla viikkoja. Mutta kivaa tulla tänne kurkkimaan uutisia!

Mutta nyt tekemään jotain... vaikka lehteä lukemaan! Lapset istuu vielä hetken tv:n ääressä ja minä en ajatellut tehdä mitään kovin järkevää tänään. Lasten vaatteita vois sortteerata vaikka. Mulla on kauhea hamstrausfiilis. Eilen laitoin taas H&M:n postimyyntiin tilauksen menemään, kun sai alea 10%:aa...

Mukavaa päivää,

apinaemo 38 tasan!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=102&m=11110382&p=1&tm…

Het alkuun eilinen pino.

Ihanaa lisää syysvauvoja oli syntynyt! Onnea ja halauksia Äiskäliinille pikku prinssin johdosta!!!

Ja Pippurimammalla on myös jännät paikat. Saas nähä syntyykö tänään taas uusi sissi?! Ja huomena oli jollain käynnistys/leikkaus jos oikein muistan. Mun muisti on nykyään ihan olematon joten pyydän anteeksi kun en muista....

Mulla eilen suppaili jonkin verran, mut taas lopahti. Mut koko ajan tulevat kivuliaammiks. Saa ihan kivasti irvistellä niiden aikana. Kyykylleen kun menee niin helpottaa mut voi tsiisus mikä paine silloin tulee alapäähän ja suoleen. tuntuu oikein kun paikat venyy ja paukkuu. Meinaako tää nyt sitä et poju on alkanu laskeutuun? Muuten ei ole kyl merkkejä et Vesli pian syntys. Mieskin kovasti jo sille huhuilee et sais tulla jo. Toivotaan nyt et ei kovin montaa viikkoa tarvis odottaa.

Illalla taas iski kunnon morkkis itelle kun näin iteni peilistä. Itkuhan siinä tuli kun katseli turvonnutta norsun naamaa. Mies onneks otti kainaloon ja suukotteli ja vakuutteli et oon nätti ym. Lähti sit käyttään mua kaupungilla, et sain elokuvakarkit. :) Vähän mieli parani. Katotaan miten huomena käy kun neuvolaan meen.Tiesti taas parikiloa tullu viikon aikana.... Mä oon tällä menolla kohta 90 kilonen hirviö. No ei auta. Kunnon kuntoilut alkaa kyllä heti kun saan itteni kuntoon synnytyksen jälkeen.

Anteeks taas nää valitukset. En viitsis koko ajan miehellekään olla naama norsunvi**lla.

Mut nyt aamupalan tekoon.

Uma81 + Vesli 37+2

Vierailija
4/27 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensiksi ONNEA KAIKILLE SYNNYTTÄNEILLE!!!!! JA TSEMPPIÄ NIILLE JOTKA EHKÄ TÄNÄÄN SYNNÄRIÄ KOHTI LÄHTEVÄT!!!

Jotenkin itsekkäitä on ollu ajatukset, eka jännäsin sitä polille menoa ja pelkäsin et vielä lyön jos se ois ollu oma kus.....päinen itsensä se lääkäri. Mutta onneksi sillä rintamalla alkaa helpottaa....sit on ollu armotonta päänsärkyä ja känkkäränkkä olotilaa ja tullu nukuttua tosi huonosti.....onneksi mies on tän viikonlopun vapaalla, seuraava sit taas varmaan meneekin ylitöissä.....

jotenkin tuntuu et tääkin menee yli niinkuin siskonsa, neiti tuli sit maailmaan 41+5 2 vrk käynnistettiin......

maitohamsteri ja kirppu 38 +4

Vierailija
5/27 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimein pippurimamma pääset tosi toimiin, ihanaa! Olet sen ansainnut.. =)

Sunnuntai on hyvä päivä syntyä, edes kätilö aikoinaan sanoi, että sunnuntai lapset syntyvät kulta lusikka suussa.. =)

Tsemppiä myös muille!

Vierailija
6/27 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiskäliini-lle ja koko perheelle paljon onnea poikavauvasta!

Pippurimamma, Enni ja Haikaranpolska: jaksamista ja toivottavasti kohta vauvat syntyvät!

Piiun pojan kuva on oikein söpö ja Uma-n masu ei ole ollenkaan liian iso, ihana ja kaunis! Hirveä miten ajattelemattomia ihmiset puheissa ovat. Ajattele että ei tätä olotilaa enää hirveän pitkään ole ja todellakin masussa on aarre!

Mielialavaihtelut ovat tuttuja täälläkin. Ja kuka se puhui mustasukkaisuudesta? Kuittaan oikeaksi! Aivan kamala, mutta olen nykyään hirveän mustasukkainen, kai se oman valas-olotilasta johtuu.

Mies meni tänään viimeiseen reissuun ennen vauvan syntymää, toivottaan että se toukka siellä masussa vielä pysy se 1,5 viikkoa. Eilen olin vielä ihan yksin kaupungilla, ehkä viimeinen kertaa. Poika oli itkenyt vaan hieman kun menin. H&M-stä tuli ostettu mamma-trikoohousut, mietin että onko mitään järkeä, mutta ne menevät vielä raskauden jälkeenkin. Ihme että olivat aika sopivia, minulla aina ongelma housujen löytämisessä, jalat ovat kai liian pitkoja

Eipä muuta ihmeellistä, pojun kanssa puistoon, kitisee jo kivasti täällä vieressä¿

Kewa 36+6

Vierailija
7/27 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Äiskäliinille! Kyllä se vaan niin taitaa mennä, että kohta me kaikki olemme tuolla vauva puolella. PippuriMammalle tsemppiä!!!!

Aamupala neidin kanssa syöty ja nyt neiti leikkii ja minä istun koneella. :) Isäntä on töissä. Meinaa kai, että pitää painaa nyt, kun rauta on kuumaa ja sitten kun emännälle tulee lähtö, niin vaikka rauta on kuumaa...töitä ei sillon tehdä. Kävi se hakemassa puhelimen laturin 8 jälkeen. Meinas kai, että tulee lähtö sillä aikaa, kun on työmaalla... Minä kuitenkin epäilen suuresti sitä lähtöä.

Viime yö meni yllättävän hyvin. 3 kertaa kävin vessassa ja nukuin niin sikeesti, että en ole tietonen ollenkaan siitä, että neiti tuli meidän keskelle. Ja aina se olen minä joka siihen yleensä herää. Tällä hetkellä ei masukipua eikä suppareita. Ei niitä ole sitten ollutkaan eilen illan jälkeen. Illalla tosin pikkusen vihlo, mutta ei muuta. Kovasti kyllä jo haluaisin mennä.

Tänään en ole kanssa ajatellut tehdä mitään. Neidin kanssa taidetaan kattoa yksi elokuva ja syödä eilisiä leffa namuja loppuun. :P Kukat pitäisi kastella ja nyppiä. Ei sitten ole ihan kuolleita, kun laitokselta tulen. Siis jos se lähtö nyt sattuisi tulemaan ennen 3.9. Sillon olisi kontrolli polilla. Ja voi olla, että jos vaan paikat on ok sillon, niin taidan kuitenkin sinne jäädä. Vaikka yhdessä vaiheessa olin sitä mieltä, että en siine jää, mutta nyt olotila on kyllä niin tukala, että taidan kuitenkin jäädä.

Mutta nyt menen nyppiin noita kukkia, kun puhtia siihen hommaan olisi.

Vointeja kaikille!

vm78 ja iiro 40+3

Vierailija
8/27 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta te lähdette oikein ryminällä kaikki synnyttämään ja jätätte mut tänne kärvistelemään yksinään ;D

Ei vaan. Kovasti tsemppiä PippuriMammalle!! Eiköhän se Sissi nyt vihdoin synny :) Ja Ennille myös! Kyselit kuitenkin, että kuin pitkään noita kipeitäkin supistuksia harvakeltaan tulevia voi olla. Mulla tosiaan oli 3vrk ennen kuin tyttö syntyi. Lopuksi kyllä synnytys sitten eteni nopeasti. Jos nyt ei lähtö sulle vielä tullut, niin muista levätä ja kerätä voimia, vaikkei nukuttua saiskaan..!

Jeps, toivottelen muille hyviä päivän jatkoja! Meillä perus leppoisa kotipäivä tiedossa :)

Vierailija
9/27 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi toisessä raskauksessa niin, että meni lapsivedet mun vanhempien luona ja samantien lähdetiin sairaalaan. Heti sairaalassa supistukset muuttui todella kivuliaiksi ja tunnin päästä olikin vauva maailmassa, eivät ehtineet antaa mitään kipulääkkeitä edes. Älä kauhean pitkään ole kotona tai jos teillä on sairaala lähellä, niin sitten ei varmaan kauhean hoppu ole. Jos olet uudelleen synnyttäjä, niin vauva tulla todella nopeastikin kun päättää lähteä tulemaan.

10/27 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea äiskäliini!

Pippurimammakin on varmaan jo lähtenyt. Kyllä jänskättää teidän kaikkien puolesta! =) Tuntuu että nyt vasta alkaa tajuamaan, että on vauva tulossa taloon. Parempi myöhään...

Mä kans mietin kauanko tässä kärvistellään supistelujen kanssa ennen lähtöä. Voi kun mullakin olis toi kolme päivää niinkuin Dumlella. Tänään on nimittäin kolmas päivä, kun supistelee muutenkin kuin yöllä. Eilen oli välillä 5min. välein suppareita, enimmäkseen 10 tai 20min. välein. Sitten taas loppuivat muutamaksi tunniksi ja taas alkoivat. Vessassakin oon ravannut koko yön ja vatsa oli eilen ihan sekaisin. Lupaavaa, eikö? Kokoajan edistystä tapahtuu. Tää on mulle ihan uutta, kun esikoisesta meni ensin lapsivedet, niin ei tarvinnut jäädä kauaksi aikaa pähkäilemään, että lähteäkö vaiko ei. Nyt vaan mietin, että joko, joko... Meillä tulee mun äiti lapsenvahdiksi, kun tulee lähtö. Toisaalta ei viittis turhaan herätellä yöllä, mut siinäkin menee sit oma aikansa, ennenkuin äitini tulee ja ennenkuin me ollaan laitoksella. Naistenklinikalle olen muuten menossa.

Edea+Pikkis 38+5

Vierailija
11/27 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä Pippurimammalle koitokseen ja onnea Äiskäliinille nyytistä!

Täällä vietetään rauhallista kotiviikonloppua. Mies rakentaa " kauppaa" tytöille, ovat keränneet isot kasat vanhoja jugurtti- ja maitopurkkeja ja kaikenmaailman keksilaatikoita sun muita kauppaan soveltuvia pakkauksia ja nyt pitäisi yrittää kyhätä heille leikkihuoneeseen vielä hyllyt ja myyntitiskit.

Iltapäivällä mennään hakemaan vauvanvaunut mun ex-työkaverilta, sitten on kaikki vauvaa varten kasassa. Just muistin lisätä pari cd-levyä sairaalakassiin. Olen molemmissa edellisissä synnytyksissä soittanut josh Grobania ja Andrea Bocellia ja samalla linjalla aion jatkaa. Jotenkin tällainen musiikki rauhoittaa ja rentouttaa ja antaa voimia.

Ja sais kyllä jo syntyä, vaikka turha toivohan se on, kyllä tässä vielä ainakin viikko menee, todennäköisesti kaksi. Tämä(kin) kaveri on niin ylhäällä, että hengittäminen alkaa olla jo työlästä. Hengästyn yhtä helposti kuin 90-vuotias mummo, mitään rasitusta en oikein kestä. Väsyttää ihan tajuttomasti, kun yöt ovat sellaista vessassa ravaamista. Muttamutta. Aikaslailla loppusuorallahan tässä jokatapauksessa ollaan!;-)

sparven ja pikkutiainen rv 38+3

Vierailija
12/27 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän täällä enteiltiin, kun sua ei näkynyt palstalla. Hieno homma! Vauvalle paljon haleja sinne lastenosastolle, kohta hänkin varmasti kotona. Jaksamista äidille, lepää aina kun mahdollista!

Pippurimammalle tsempitykset, toivottavasti nyt viimein Matias olisi maailmassa!

Enni, Rakkausvauva, Uma ja oliko vielä edeakin suppailevat lupaavasti tuon tuostakin. Kohta tuottanervat tuloksia ja Sissejä maailmassa :).

Itse täällä jännään huomista. Ajatukset ovat tiiviisti kietoutuneet tulevaan leikkaukseen ja valmisteluihin mitä kaikkea tänään pitääkään muistaa tehdä. Tämän viimeisen yönhän vietän kotona ja huomen aamulla sitten mennään aamusta sairaalaan. Todennäköisesti minut leikataan ensimmäisenä klo 8 maissa, ellei mitään yllättävää tule väliin.

Mies lupasi tänään auttaa vatsantyhjentämisessa, kun on aika vaikea enää itse pistää peräruisketta, sheivata säärikarvat ja bikinirajat ja tehdä mulle jalkahoidon. Jotakin kevyttä sapuskaa lupasi myös valmistaa, kun niitä pihvejä ei suositella sulavuuden vuoksi syömään :).

Tytöt aikoivat kuvata vatsaa vielä tänään. Kyllä me ollaan aika täpinöissämme kaikki.

Kiitos kaikille tsemppauksesta ja toivotaan, että kaikki sujuu hyvin. Palailen todennäköisesti koneelle vielä tänä iltana tai vaikka yöllä, jos en saa nukuttua ja kerron viime hetken tunnelmat.

Haikarapolska kera neitokaisen ja odottavan perheen

Vierailija
13/27 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen illalla alkoi supistukset oleen sitten sitä luokkaa, että niitä tuli kipeinä 5-10 min välein...kello oli jotain 01.15 kun herätin miehen ja kutsuttiin mun äiti lastenvahdiksi. Onneksi häm asuu tuossa vajaan 4 km päässä. Taysissa vietettiin yö suppareita seuraillen ja käyrällä välillä maaten. Koko yön niitä tasaseen tahtiin tuli kunnes lopahtivat noin 05.30. Meinasivat petidiini piikillä vauhdittaa, mutta totesin, että jätän sen vielä väliin...Sen verran supparit sai paikkoja kypsymään, että kaulakanavaa ei jäljellä yhtään...ja noin 1½-2 cm auki...sisätutkimus sai aikaan myös verenvuotoa, joka on normaalia ja voi kestää kolmekin päivää...katotaan nyt.

Harmittaa kun tuli turhaan ihmisiä hätyyteltyä, mutta tulipahan tarkistettua! Ai niin. Vauvan painoarvio tällä hetkellä 3300g.

Risella rv 37+2

Vierailija
14/27 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka.

Täällä sitä ollaan kotona.Eilen sanoin miehelleni että turhaan kait tässä hötkylen että pääsisin synnyttää on paremp että yrttää unohtaa koko jutun,kyllä se sitten joskus syntyy,viimeistään ensikuun aikana ulos laitetaan.

ENNI kyseli kuinka kauan joutuu kärsimään oikeasti kipeistä ja säännöllisistä supsteluista,ennen kuin pääsee synnyttää,toivon että pian pääset etkä joudu kärsimään!PIPPURIMAMMA on joutunut kärsimään niistä pitkään mutta nyt TOIVOTTAVASTI synnyttämässä tai jo nyytin saaneena!Minä olen kärsinyt nyt tiistaista asti kipeistä ja säännöllisistä supisteluista jotka sitten lopahtavat,uskon kuitenkin että tuo kohdunsuun tilanne on synnytystä ajatellen jo tosi hyvällä mallilla että äkkiä se sitten etenee kun vaan kunnolla alkaisi.Valkovuotoa on tullut tosi paljon koko viikon ihan sellaista paksua ja tahmeaakin,mutta ei kai limatulppaa sillä ei yhtään veristä,enpä tiedä....

RISELLA toivottavasti pääset sinäkin pian synnyttämään!!Äläkä ajattele että turhaan kutsuit kotiapua.Hyvä että menitte sinne sairaalaan!!!

Tuolla kun käytiin tutustumassa synnärille niin kätilö sanoi että joskus sitä voi joutua käymään parikin kertaa salin puolella ennenkuin pääsee tositoimiin sitä kun ei koskaan vaan kukaan osaa enneustaa että miten synnytys etenee.

HAIKARAPOLSKA täällä ollaan hengessä mukana ja tule vain kirjoittelemaan vielä viimehetken tunnelmat tänään jos jaksat ja sitten kun vaavin kanssa kotiudut ja vaan jaksat niin täällä kovasti odottelen että kuulen miten voit ja miten kaikki meni!!!Onnea huomiselle:)

Me käytiin tänään cittarissa kun aiemmin näin siellä tosi ihgun tuntuisen ja näköisenkin vauvan pehmoisen ulkoilupuvun mikä on just omiaan syysvauvalle.Laitan siitä myöhemmin tänään kuvan ja päivitetyn(tovottavasti vikan)masukuvan.

Nyt menen vähän pitkälleni..

rakkausvauva 38+2

Vierailija
15/27 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpimät onnittelut Äiskäliinille! Toivottavasti saat pian pojan kotiin.

Olipas täällä tapahtunut paljon. Itse olen ollut jotenkin viikonlopun niin väsynyt, että vasta nyt sain aikaiseksi kirjoittaa pojan ollessa päiväunilla.

Pippurimammalle kovasti tsemppiä, oletkin jo varmaan tositoimissa :) Monella muullakin tuntuu olevan jo synnytys lähellä, kun kuuntelee noita supistuksia ja oireita. Risellalle terveisiä, että itselläni lapsivesi tihkui ensimmäisessä raskaudessa useamman päivän ajan kun en sitä tunnistanut (oli todellakin niin vähäistä). Sitten kun lähdin tarkistamaan sairaalaan, niin ottivat samantien sisään ja synnytyskin oli sitten lopuksi suht nopea, alle 5 tuntia, joten aina on parempi käydä tarkistamassa kuin jäädä kotiin miettimään, jo ihan tulehdusriskinkin takia. Tuskinpa ne lähisukulaiset pahastuvat, vaikka joutuisi " väärän hälytyksen" tekemään. On tämä kuitenkin niin ainutlaatuista!

Haikarapolskalle kovasti tsemppiä huomiseen!!! Täällä ollaan kovasti hengessä mukana!!

Tuntuu, että täällä tosiaan on tosi vilkasta vaikka vielä ei olla syyskuun puolellakaan ;) Dumlekos se mietti, että kukahan täällä vielä viimeisten joukossa, minä ainakin todennäköisesti ;)

Supistuksia niitä kaipaaville ja mukavaa sunnuntain jatkoa kaikille,

Unikko rv. 35+5

Vierailija
16/27 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä uutisia tulee nyt ropinalla, IHANAA!!

Vierailija
17/27 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA PIPPURIMAMMALLE!!!!!!

Jotenkin itteä alkanu kiukuttaa kaikki ja varsinkin se että supistukset hävinny lähes kokonaan, pah, no, eiköhän ennen lokakuuta kuitenkin, 5.9 on la, mutta pari viikkoa ne antaa mennä jos kaikki on hyvin..... en vaan jaksais enää kiukutella ja juosta sataa kertaa yössä vessassa....ja kiukkua tietty lisää et ukko on ensiviikon illassa, illat on mulle raskainta aikaa kun aamun muutenkin juoksee tytön perässä millon missäkin.....

Vierailija
18/27 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tositoiminnassa iso joukko: terveytta ja ponnistusvoimaa!!!

Aiskaliinille onnea pojasta!

Mulla synnytykset on alkanu erilailla; ekasta alko tihkua lapsivetta yolla 03 ja menin tyksiin tarkastukseen jossa tyly katilo kaski lahtea kotiin, ja onneks toinen mukavampi miespuolinen tuli sitten tarkistamaan silla paperilla (mika lie) etta lapsivetta oli; siina sitten puoltuntia kayrilla ja loputkin loiskahti lattialle ja siita sitten saliin ja synnytin epiduraalilla, aquarakkuloilla ja lopuksi imukupilla klo 9.27!

Kakkosen synnytys alkoi 01 yolla supistuksilla ja olin kauan vessassa ja suihkussa; 03 lahdettiin sairaalaan ja tytto syntyi luomuna 05.05! Vedet puhkaistiin sairaalassa.

Kolmosesta alkoi ihan pikkuhiljaa supistuksilla 08 aamusta: Tein koko aamun kotihommatkin ja sairaalaan mentiin jarkkyjen supistusten kans 11.35! Sairaala oli n. 5min paassa. Tytto syntyi luomuna 11.50! Vedet puhkaistiin sairaalassa.

Nelonen kaynnistettiin oman jaksun ja turvotusten vuoksi. 07.30 laitettiin tippa ja vedet puhkaistiin n. klo 9 ja tytto luomuna maailmassa 9.15!

Eli nopeaa toimintaa, joka loputtuaan on helpotus, mutta kestoltaan huh huh! Nyt odottelen normaalia supparisynnytysta vaikka laakari olis jo paastany munt ' palkahasta' ja kaynnistanytkin niin halutessani. Mutta ihanaa taa masun kasvatus viela on, ei sillai haluta eroonkaan paasta!

Voikaa hyvin

- levinia ja Hope rv 38+2-

Vierailija
19/27 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

PIPPURIMAMMALLA ON POIKA!!! Onnea tuhat kiloa (kaks' plussalta vakoiltuna).

Vierailija
20/27 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut tosiaan PippuriMammalle! Pitkä oli tämä sinun loppuraskaus varmaan, mutta nyt on sitten palkinto saatu. Voimia ja jaksamista eka viikkoihin! Näin se alkaa tämä poppoo hajota kahdelle palstalle (siis odotus ja vauvat...). Mutta perässä tullaan!

Täällä on taas väsyneet tunnelmat. Talo on täynnä lapsia kavereineen, mutta kaipaisin kyllä jo aikuista seuraa. Tylsä sunnuntaipäivä! Ja taas joku kiusaa jotakin. No, onneksi huomenna on maanantai ja pääsee vähän liikenteeseen (neuvolaan ainakin).

No, ehkä pitää unohtaa tämä valitus ja yrittää ajatella positiivisesti ja keksiä jotain järkevää tekemistä. Palailen taas, kun fiilikset on paremmat.

apinaemo 38