Hello tänne, olen se " raakaa" Voltarenia saanut!! Antakaas rakentavia neuvoja?!
Tämä juttu on kirjattu potilasvahinkona ja teen itse asiasta ilmoituksen. Kohtuullisesta korvausvaateesta haluaisin kommenttejanne!
Kommentit (12)
Minä ajattelin lähinnä ansionmenetyksiä, lääkekulut... Eli jokunen kymmenen euroa. Ap
Tää palsta menee aina vain hullummaksi! XD
joten en tiedä mistä kyse. Mitä raakaa Voltarenia? Siis Voltarenhan on tavallinen tulehduskipulääke.
Huh! Mun sedälle laittoivat jonkun röntgenaihion päähän väärinpäin ja ottivat aivokasvaimesta väärältä puolelta päätä koepalan, eikä saanut mitään korvauksia. MIstä ton 120 000 mk sai?
Puhaltavat yhteen hiileen. Hoitaja saa siitä huomautuksen. Itse et tule tuskin rahaa näkemään.
Ja naureskelijoille: Helppo nauraa kun ei ymmärrä asioita. Olisi pitänyt puskuroida ensin. Ehkäpä jonakin päivänä joudut samaan tilanteeseen, nauratko silloin? Eikä tarvi olla edes " shortsimurhaaja" , ammattitaidoton ihminen hoitajapulassa saa kyllä pahaa jälkeä aikaiseksi.
Vierailija:
Sai tuon summan kun lonkkaproteesi oli viallinen. Ei siis kestänyt niin kuin piti.
Tuskinpa vaan tuolllaisia korvauksia maksettaisi viallisesta lonkkaproteesista, vaan korjattaisiin bahinko... Sitä paitsi tuo ei ole hoitovirhe, vaan proteesin valmistusvirhe.
Kuulostaa edelleen odella oudolta...
Potilasvahingolla tarkoitetaan terveyden- ja sairaanhoidon yhteydessä potilaalle aiheutunutta vahinkoa, jos hoitoa on antanut terveydenhuollon ammattihenkilö. Hoitoa on vahinkoa aiheuttavasti voinut antaa esim. lääkäri, hammaslääkäri, fysioterapeutti tai sairaanhoitaja. Viallinen tuote ei siten ole potilasvahinko.
17
kun todella näimme ne päätökset ja sen korvaus summan.
Tästä omasta kokemuksesta sen verran että olen itse hoitoalalla, samaisessa sairaalassa työskentelen. Menen maanantaina potilasasiamiehen luo ja tulen tekemään kaikkeni että tämäkin tapaus lisää keskustelua hoitoalan ahdingosta! Ap
Raakaa Voltarenia. Eihän sitä millään kuulu lantratakaan...