Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hello tänne, olen se " raakaa" Voltarenia saanut!! Antakaas rakentavia neuvoja?!

Vierailija
25.08.2007 |

Tämä juttu on kirjattu potilasvahinkona ja teen itse asiasta ilmoituksen. Kohtuullisesta korvausvaateesta haluaisin kommenttejanne!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raakaa Voltarenia. Eihän sitä millään kuulu lantratakaan...

Vierailija
2/12 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelin lähinnä ansionmenetyksiä, lääkekulut... Eli jokunen kymmenen euroa. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" muutama kymmenen euroa"

Vierailija
4/12 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää palsta menee aina vain hullummaksi! XD

Vierailija
5/12 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten en tiedä mistä kyse. Mitä raakaa Voltarenia? Siis Voltarenhan on tavallinen tulehduskipulääke.

Vierailija
6/12 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

korvausvaateet riippuu ihan siitä

Vierailija
7/12 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh! Mun sedälle laittoivat jonkun röntgenaihion päähän väärinpäin ja ottivat aivokasvaimesta väärältä puolelta päätä koepalan, eikä saanut mitään korvauksia. MIstä ton 120 000 mk sai?

Vierailija
8/12 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhaltavat yhteen hiileen. Hoitaja saa siitä huomautuksen. Itse et tule tuskin rahaa näkemään.

Ja naureskelijoille: Helppo nauraa kun ei ymmärrä asioita. Olisi pitänyt puskuroida ensin. Ehkäpä jonakin päivänä joudut samaan tilanteeseen, nauratko silloin? Eikä tarvi olla edes " shortsimurhaaja" , ammattitaidoton ihminen hoitajapulassa saa kyllä pahaa jälkeä aikaiseksi.

Vierailija
9/12 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sai tuon summan kun lonkkaproteesi oli viallinen. Ei siis kestänyt niin kuin piti.

Tuskinpa vaan tuolllaisia korvauksia maksettaisi viallisesta lonkkaproteesista, vaan korjattaisiin bahinko... Sitä paitsi tuo ei ole hoitovirhe, vaan proteesin valmistusvirhe.

Vierailija
10/12 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa edelleen odella oudolta...

Potilasvahingolla tarkoitetaan terveyden- ja sairaanhoidon yhteydessä potilaalle aiheutunutta vahinkoa, jos hoitoa on antanut terveydenhuollon ammattihenkilö. Hoitoa on vahinkoa aiheuttavasti voinut antaa esim. lääkäri, hammaslääkäri, fysioterapeutti tai sairaanhoitaja. Viallinen tuote ei siten ole potilasvahinko.

17

Vierailija
11/12 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun todella näimme ne päätökset ja sen korvaus summan.

Tästä omasta kokemuksesta sen verran että olen itse hoitoalalla, samaisessa sairaalassa työskentelen. Menen maanantaina potilasasiamiehen luo ja tulen tekemään kaikkeni että tämäkin tapaus lisää keskustelua hoitoalan ahdingosta! Ap

Vierailija
12/12 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mummolle kävi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi