Kuinka moni nainen nauttisi
Kommentit (3)
huolissani väljähtymässä olevasta parisuhteesta vai mitä tämä on, kun musta on " ihanaa" kun mieheni on työmatkilla.
Haluan elää mieheni kanssa ja rakastan häntä kovasti, mutta oma aika on minulle niin hirveän tärkeää, että nautin illoista ilman miestäni. Toki nautin myös illoista miehenikin kanssa.
Lapset ovat jo sen ikäisiä, ettei heitä tarvitse koko ajan hoitaa. Tänään olen laittanut heille aamiaisen ja ruuan, pari laastaria pöyräilyvammojen hoitamiseksi, siinäpä se sitten olikin. Lapset ovat luuranneet aamusta asti kavereillaan ja ulkona majan rakennuspuuhissa.
Lopun aikaa olenkin sitten nautiskellut vain itseni seurasta. Lukenut, saunonut, puristellut näppylöitäni, raskvaillut viidellätoista eri kemikaalilla kehoni juonut pannu tolkulla kahvia hesarin seuraksi, selannut vielä työmailit jne...
Jos mieheni olisi ollut kotona, päiväni olisi ollut varmasti ihan toisenlainen. Hyvä, mutta erilainen. Tällainen päivä on ollut vain minulle.
Puhun työkseni, joten ajoittain nautin ihan hirveästi hiljaisuudesta. Tämä on ollut hiljainen päivä ja se on tuntunut pelkästään hyvältä.
Eli minä ainakin nautin suunnattomasti päivistä, jolloin voin olla vain itseni kanssa. (tai sitten parisuhteeni todella on väljätymässä...)
olen ollut turhankin kauan ilman miestä, mutta lapsista voisin ottaa lepotauon.
n27