Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synnytyksen jälkeen ilmaa emättimessä..

Vierailija
25.08.2007 |

Synnytyksestä nyt neljä viikkoa, tehtiin episiotomia ja emättimeen tuli 2 asteen repeämät. Muuten alapää alkaa tuntua suht normaalilta mutta emättimestä " purkautuu" ilmaa tosi paljon ja usein, ilman ääntä kuitenkin:) Mietin että johtuuko se pelkästään paikkojen löysyydestä vai onko siihen jokin muu syy, jos vaikka paikat on ommeltu huonosti tai jokin repeämä tms vaurio on jäänyt huomaamatta? Lantionpohjalihaksia olen jumpannut synnäriltä saakka ja edistystä ainakin tuntuu tapahtuneen. Mutta onko jollain kokemuksia vastaavasta?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdynnässä ilmaa menee hirveän helpolla. Eli mulle ainakin vaiva jäi.. :(

Vierailija
2/8 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

yhdynnässä ilmaa menee hirveän helpolla. Eli mulle ainakin vaiva jäi.. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi en voi venytellä kaikissa asennoissa ilman että kuuluu pieruääni kun ilmaa tulee ja menee. joskus yön aikana on sinne mennyt ilmaa ja aamulla kun nousee ylös niin ne tulee ulos ääntä pitäen...

mitään pidätysongelmia ei ole. Olen ajatellut että johtuukohan se jotenkin emättimen asennosa? jos se on jotenkin enemmän takakenossa kuin muilla ja siksi sinne menee helpommin ilmaa :D koska ei se nyt NIIN kamalan löysässä kunnossa ole..

Vierailija
4/8 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi eroottista, kun muija päästelee emätinpieruja kesken yhdynnän.

t. mies84

Vierailija
5/8 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

t. mies84

Vierailija
6/8 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

emätin on sellainen onkalo, oli se sitten löysä tai kireä, eikä sitä ilman menoa sinne voi aina estään jos harrastaa seksiä. Kun penis tulee vähänkin " liikaa" ulos emättimestä jää väliin ilmaa ja sitten se penis työntää ne sinne sisälle niin että ne paineella tuleekin ulos. Ei voi mitään, vaikkei olisikaan löysä.

Vierailija:

t. mies84

Vierailija
7/8 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tosi ikävää oli huomata että kun käy uimassa ja nousee rannalla/altaan reunalla pystyyn, niin lorahtaa vettä... Aika löysä kun kerää oikein vettäkin. :/

Vierailija
8/8 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan