Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpaa toivotte salaa raskaana olevat ja raskautta suunnittelevat?

Vierailija
25.08.2007 |

Saako tällaista tabua kysyä

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalla kerralla tulikin tyttö (ja olin onneni kukkoloilla:) mutta toka olikin poika! Rakkaus poikaan iski heti kuin miljoona volttia, yllätyin ihan itsekin. Pettymyksestä ei tietoakaan

Molemmat ovat niin älyttömän rakkaita, enkä osaa kuvitella että asiat olisivat toisin.

Vierailija
2/13 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö olisi kyllä ihana... Mutta kyllä se toinen poikakin olisi mahtava!

Ihanaa olisi olla " kuningatar" kolmen miehen perheessä :-)

Molempi parempi siis!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään merkitystä lapsen synnyttyä, mutta tyttöä siis toivon nytkin:)!

Vierailija
4/13 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta molempi kävisi, tottakai.. Mutta kun kerran kysyit.. : D

Vierailija
5/13 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sainkin kolme! Sitten ihan kaksplussan ohjeiden mukaan teimme tyttöä ja saimme. Ainut tytär, hänen jälkeensä vielä yksi iltatähtipoika!

Vierailija
6/13 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on jo poika ja tyttö. Tietysti poikakin olisi valtavan rakas, niin kuin on tuo jo olemassaolevakin, mutta silti ehkä haluaisin vielä lisää tyttöjä elämääni. Minulla on itselläni veljiä, ja olisin aina toivonut siskoa ja kun en sitä saanut, siirtyi tuo tyttöhaave omaan lapseen. Uskallan kyllä ihan rehellisesti myöntää, että jos en koskaan olisi tyttöä saanut, olisin kokenut jääväni jostain tosi oleellisesta (siis nimenomaan minulle merkityksellisestä) asiasta paitsi. Niin olisin kyllä varmaan jäänyt silloinkin, jos en olisi saanut poikaa, mutta toisaalta pienten poikien maailma oli jo sen verran tuttu pikkuveljien kautta, etten enää kokenut niin suurta tarvetta päästä siitä osalliseksi. Onnellinen olen silti, että olen senkin vanhempana saanut kokea.

Vierailija
7/13 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 poikaa ja 1 tyttö on, nuorin tyttö jonka kanssa tulee pieni ikäero, siksi toivoisin tyttöä mutta yhtään en pety jos tulee poika...

Vierailija
8/13 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kysymys sinulle joka osasit tehdä tytön Kaks plussan ohjeitten avulla

Vierailija
9/13 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmannesta toivoisin poikaa.

Vierailija
10/13 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena toivoin itselleni kovasti siskoa, mutta en sellaista saanut. Veljeni kanssa suhde ollut kovin riitainen ja salaa olen aina ollut kateellinen siskoksille, jotka ovat toistensa hyviä ystäviä.

Pahimpana vaihtoehtona olen omien kokemusten perusteella pitänyt isoveli-pikkusisko-yhdistelmää, onneksi esikoinen on siis tyttö.

Mutta tietenkin lapset itsessään tärkeintä, sukupuoli loppujen lopuksi toissijaista.

Vierailija
11/13 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöä toivon tästä tulokkaasta, ihan salaamatta. Mutta kyllä ajatus pojastakin tuntuu mukavalta.

Vierailija
12/13 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 tyttöä jo on.

Vierailija
13/13 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tyttölapsen mutta pojastakin lupaisin kyllä huolta pitää ihan yhtä lailla. Vielä ei ole tärpännyt yrityksestä huolimatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän