Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilinen Pieni talo preerialla

Vierailija
20.10.2008 |

ajatelkaapas mitä lapsenne katselevat ihan keskellä kirkasta päivää. Eilisessä jaksossa kauppiaan tytär Nellie meni salaa naimisiin ja äitikö siitä kimmastuneena hyökkäsi haulikon kanssa nuorikon yösijaan aikomuksenaan tappaa uusi vävy. Onneksi kauppiattaren mies ehti tarttua pyssyyn viime hetkellä, jolloin laukaukset singahtivat kattoon eivätkä vävyyn.. Olin järkyttynyt. Tuollaista näytetään lapsille. Idylli herttaisesta tv-sarjasta murtui täysin :-(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen kattonu jo kakarana tuon sarjan eikä minusta ole tullut himomurhaajaa. voi kääk mitä idiotteja täällä kasvaa..

Joo kielletään pikkumökki preerialla, niin ja eemeli, kurittaahan siinä isä aina poikaa ja äiti vie vajaan turvaan isän raivoa... mitä vielä muumit onk iellteeävä nekin on niin hurjia...

Vierailija
2/4 |
20.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

asekulttuuri on vähän toista kuin täällä meillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

asennekasvatuksesta, omasta mallista jne.. ja teiniiässä tietenkin kaikista niistä väkivaltapeleistä mitä ne nykyään pelaa halot ym. eikä mistään yhdestä pikku mökistä.

Vierailija
4/4 |
20.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan hiukan keskustelua herättääkseni aloitin ketjun. Mutta kun tarkemmin ajattelee, niin kyllähän tuostakin joku voi negatiivisia vaikutteita saada.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän