Olisiko kellään kokemusta homeopatiasta? Apua kaivataan!
Mulla 3,5 tyttönen, jolla ollut toukokuusta asti nielutulehduksia ja nyt hän on jonossa nielurisaleikkaukseen. Kokeilisin niin mielelläni ensin jotain muta hoitokeinoa ennen leikkausta. Oletteko joku saaneet avun sairauskierteeseen homeopatiasta, vyöhyketerapiasta tai jostain muusta? Apuja kaivataan nyt kovasti, sillä aamulla taas nousi kuume ja edessä 5 antibioottikume 2 kk sisällä:(
Kommentit (3)
lääkärikeskus sofianovassa. Soita sinne ja tarkista asia. Siellä käy paljon lapsia.
ei kannata varmaan kokonaan heittäytyä homeopatiaan kun tilanne on tuo. Sre sofianovan lääkäri osaisi varmaan auttaa. Oma homeopaattini, joka on yksi suomen kokenein, ohjaa lapsipotilaat tuolle lääkärille. Hänen mielestään lasten hoito vaatii niin paljon, että mielummin ohjaa hänelle kun hoitaa itse (ja hän on tosiaan ERITTÄIN kokenut).
sitä käytetään paljon keski-euroopassa jossa asun. Homeopatian ongelma on että suomessa ei ole päteviä lääkäreitä ja sitä ei käytetä niin yleiseti ts. kokemusta ja taitoa ei ole. Sinun tapauksessa leikkaisin lapsen yksityisesti jolloin leikkaus voidaan tehdä heti kun lapsi on terve. Nielurisa leikkaus on tosi pieni operaatio ja tulokset erinomaiset. Minulle se on tehty ja sairauskierre katkesi siihen. Sen jälkeen ei ole ollut ainuttakaan angiinaa. Homeopatia toimii tosi hitaasti ja ei poista nielurisoja ja taipumusta tulehdukseen joten lapsen kannalta se ei välttämättä ole paras ratkaisu.