Söisivätkö lapsenne synttärikakkuna suklaakakkua?
4-vuotias ei tykkää kermakakuista, vaan haluaa synttäreilleen suklaakakun. Mikäs siinä (äitikin tykkää...), mutta mitenhän kakku maistuu synttärivieraiksi tuleville lapsille.
Kommentit (19)
Ottaa päähään, ettei koskaan saa syödä kermakakkua siellä, eli onhan siellä muitankin vieraita kuin heidän lapset. Minusta voisi tehdä molemmat.
itse inhoan kermakakkuja. Teen porkkanakakkuja, juustokakkuja ja suklaakakkuja lastemme synttäreille koska itse toivovat. En todellakaan tee kermakakkua jonkun aikuisen takia. Sitä paitsi aika harva tuntemani pitää kermakakuista. Kavereiden synttäreillä sitä aina jää -- meidän mutakakut taas loppuvat melkein kesken, ihans ama paljonko niitä tekee :)
Sankari itse toki söi ison palan, kun oli hänen herkkuaan, mutta vieraiden lautasille jäi yli puolen kakun verran jämiä. Koiralla oli juhlapäivä :-)
Meilläkin oli arrearkkukakku, muuten, ja oli tosia upea myös niiden vieraiden mielstä, jotka ei itse kakkua saaneet alas.
Yleensä suklaakakku on loppunut, kermakakkua on jäänyt.
Minusta olisi hassua tehdä molemmat, ellei vierasmäärä ole niin iso, että täytyisi tehdä kaksi kakkua muutenkin.
ja 40-kiloiseen koiraan mahtuu sitä aika lailla ennen kuin on vaarallista. Usko pois.
Aarreakku? Entä minkälaisella ohjeella teette suklaakakun? Voisin kokeilla...jos ensi synttereille harjoittelisin.
Muu tarjonta täytyykin sitten olla monipuolisempaa.
Ja tässä ketjussa oli kai vain kakuista kyse.
Hyvin maistui aikuisille ja sankarille sekä hänen veljelleen. Lapsivieraille ei maistunut.
minä kun teen sacher-kakun on siinä 2 levyä taloussuklaata.
että kakku tehdään sankarin mieltymysten mukaan. Juhlat ovat hänen. Hän on päivän sankari.
Tietty emännän velvollisuutena on katsoa, että jokaiselle löytyy jotain. Mutta sankari ennen kaikkea.
mä olen huomannut että jäätelöbaari on se kaikista kovin juttu lapsille, voi itse väsäillä millaisen annoksen haluaa...
tulee 12 ihmisen annos eikö vaan? Eli suklaata per annos ei ihan kamalasti ole.
Mutta samapa tuo, ei meidän koiralle koskaan tullut mitään oireita suklaakakusta tai suklaajäätelöstä vaikka niitä aika surutta sille annettiin.
tarjottavaa, jos joku ei kakusta tykkää. En jaksa alkaa väsäämään kahta kakkua. Lienee hyväksyttävä ratkaisu, kun meillä ole sitä koiraakaan, jonka voisi suklaakakun jämillä tappaa ;)
ap
Eli vielä 10 vuotta tämän jälkeen.
ei myöskään oikein tykkää tavallisesta kermakakusta