Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pääsetko koskaan tai usen miehesi kanssa avec kutsuille miehesi työn kuvan puolesta?

Vierailija
24.08.2007 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla että useamminkin pääsis mutta miksi ihmeessä MINÄ sinne haluaisin?

Vastaavasti myös mieheni on ollut pari kertaa aveccina mun työjutuissa näiden samaisten 17vuoden aikana. Voisinhan minä viedä sen vaikka pikkujouuluihin, mutta ei sitäkään kiinnosta pätkääkään.

Vierailija
2/7 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella harvoin miehen työn puolesta. Oman työn puolesta olisi kohtuullisen useinkin mahdollisuus, mutta yhteisellä päätöksellä pyritään siihen, että vapaa-aika ei kuluisi työmenoissa. Jos siis minä joudun menemään johonkin kissanristiäisiin, niin aivan poikkeustapauksissa mennään yhdessä.

Juhlitaan sitten mieluummin yhdessä niiden kanssa, joiden kanssa oikeastikin haluaa viettää vapaa-aikaa eli perheen ja ystävien. Ei siis minun työkavereiden ja asiakkaiden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta me pidetään kyllä toistemme työt erillään. Joidekin työkaverien kanssa on ystävystytty vuosien saatossa, heitä sitten kyllä tapaillaan jne.

Vierailija
4/7 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta yleensä meillä työmenot molemmilla omia ja ihan hyvä niin. joudun edustamaan oman työn puolesta kausittain paljonkin eikä hirmuisesti kiinnosta ylimääräiset keikat.

Enkä lähde aveciksi jos ei jotenkin kuulu tapahtumaan luonteeseen, että (lähes) kaikilla avecit. Samoin mulla ei juurikaan ole ollut avecia omissa työjutuissa, kun ne kuitenkin on enemmän duunijuttuja ja -tuttuja.

Vierailija
5/7 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä sanoa, ettei yhtään kiinnostakaan. Ja tuskin menisin, vaikka kutsu kävisi.

Vierailija
6/7 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisestä työpaikasta noita kutsuja ei juurikaan tulekaan kun homma on hajautettu niin paljon ympäri maailmaa ja suurin osa tekee työnsä etätyönä.

Vierailija
7/7 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja koska miehen työssä ei pysty tarkkaan erottelemaan työtä ja vapaa-aikaa, ja koska minäkin osallistun miehen työhön jonkin verran arkenakin, niin toki olen mukana silloin tällöin myös näissä viihteellisissä tapaamisissa. Yleensä ne on ihan kivoja, kun yhteistyökumppaneiden kanssa tutustutaan siinä sivussa. Joistain tulee enemmän ja joistain vähemmän ystäviäkin. Ja minä kyllä nautin valmiista ruokapöydästäkin tuon pari kertaa vuodessa aivan täysin rinnoin. Muuten sitä kotona saa ruokaa laittaakin aivan riittämiin.