Seksitreffit tiedossa, miten osaan rentoutua jotta voin laueta?
Minulta tulee helposti, pelkässä yhdynnässäkin jos olen rentona. Tämä onnistuu hyvin tutun partnerin kanssa, mutta nyt kyseessä on uusi tuttavuus.
Ongelmana ei tule olemaan se että esileikki ja hyväilyt puuttuisivat vaan pelkkä jännittäminen. En toki ole ihan hermorauniona mutta sen verran kuitenkin että minulta ei välttämättä tule.
Saatan jännittää myös vartaloani, olen kyllä hoikka, kiinteä vartalokin on, nättikin olen. Mutta minulla on (siistit) sektioarvet ja olen imettänyt rinnat pienemmiksi.. No, tuskinpa niitä tarvitsee miettiä.
-Onko hyviä neuvoja? Auttaisiko jos ajattelisin jtn muuta (kuitenkin seksiin liittyvää) kuin itse tilannetta?
-Auttaisiko jos kiihottaisin itseni aiemmin jo " valmiiksi" ennen kuin menen treffeille?
Kommentit (6)
Eikö se aina eka kerta uuden tuttavuuden kanssa jännitä. Hommat saattaa mennä hyvin ihan itsestään eikä sen tarvitse jäädä viimeiseksi aina voi uusia:)
Ainakin aluksi. Suuri osa naisista ei saa koskaan orkkua. Kuten olet huomannut, se on täydellinen rentoutuminen, laukeaminen joka ei todellakaan tapahdu, jollet pysty rentoutumaan. Ja vieraan/uuden partnerin kanssa ei välttämättä heti osaa olla rentona. Siksi suosittelisinkin, että unohdat koko orkun metsästyksen ja keskityt vain nauttimaan ihanista hetkistä uuden rakkaan kanssa. Kyllä se orkkukin sieltä sitten tulee, kun olet valmis.
-- Ja kuka tietää, ehkä et jännitäkään yhtään, kun olet miehen syliin päässyt? Mulle kävi mun miehen kanssa niin, että etukäteen jännitin aivan mielettömästi, mutta heti kun tapasimme, rentouduin täysin. Tuntui vaan niin kuin olisi kotiin tullut. Ekan orkun sain hyvinkin pikaisesti :-)
Hyvää läppää lähtee ja teet hyvän vaikutuksen.
Vierailija:
keskityt vain nauttimaan ihanista hetkistä uuden rakkaan kanssa.
seksitreffit onnistuu parhaiten, kun ottaa heti alusta rennon meiningin. On täysin oma itsensä ja heittää huulta ihan normijutuista.
Mitäs jo nyt jo alkuunsa lopettaisit tuon stressaamisen. Teillä on varmasti ihana sessio tulossa ja jos nyt jo etukäteen mietit sitä noin negatiivisessa valossa, niin eihän siitä mitään tule. Ja onko se maailman kauhein asia, jos et tulekaan? Otatte sitten uusiksi ;)
Ota rennosti ja olet virtuoosi ;)