Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketään joka ei voi nukkua miehensä kanssa samassa vuoteessa miehen unissaan sätkimisen takia?

Vierailija
24.08.2007 |

Olen neljännellä kuulla raskaana ja viime yönä heräsin siihen että mies löi minua mahaan :( Ei onneksi kovin kovaa, mutta kuitenkin.. Heräsin siihen ja aloin itkeä ja mies tietysti heräsi kanssa ja tuli silittelemään jne.. Aamulla kun puhuttiin mies muisti nähneensä painajaista jossa jotain rautajuttuja kaatui töissä päälle..

Ennenkin mies on tölvinyt minua unissaan, mutta nyt kyllä alkoi pelottamaan jo vauvan takia.

Mistä tuollainen vilkas unielämä ja säpsyminen johtuu? Saako siihen mitenkään vaikutettua? Kai sitä pitää siirtyä toiseen sänkyyn.

Minäkin kyllä puhun unissani mutta en tuollalailla säpsy..

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuillasta tai aamusta saatetaan hipsiä samaan sänkyyn, mutta itse kunnon univaiheen haluan nukkua vähän kauempana. Olemme molemmat herkkä unisia. Mies herää helposti nuorimmaisen kitinöihin. Minua ei lasten äänet haittaa. Sen sijaan miehen kuorsaaminen ja yölliset vessassa ramppaamiset häiritsevät. Mies myös nukkuu tosi leveässä asennossa vallottaen yli puolet sängystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi