ottaa kyl päähän miehen veljen kommentit mun ulkonäöstä??
Veli on huumorimiehiä ja vähän huumorin seassa sanoo kommentteja mun ulkonäöstä, jolle en itse voi mitään, mutta joka minua itseäkin häiritsee. ja myös veli tämän tietää ja siitäkös vissiin saanutkin kimmokkeen mulle ns. kuittailla asiasta.
Ja tiedän, että jos sanon asiasta hänelle, niin takas tulee vaan kommettia, että vähän huumoria peliin ja mitäs mä nyt leikistä suutun.. joo, joo, mutta silti tuo sattuu sydämeen ja pahasti!! (ja vielä saman aikaan tämä veli kehuu esim joitakin mun kavereita niin hyvän näköiseksi...)
ps. eipä mulla niin hyvä itsetunto ole, että tuosta vaan ohittaisin tuollaiset jutut...
Kommentit (5)
Joka kerta jos tölvii sinua; tölväise takaisin. Tai sano pari kertaa todella napakasti että "Älä puutu ulkonäkööni"
ja törkeää. Oma mieheni ei antaisi sukulaistensa puhua niin minulle.
Ja itse alkaisin kommentoimaan takaisin.
ja tänäänkin vielä anoppi oli vieressä ja nauroi vaan mukana, kun sain kuulla kommenttia.. Tämä on varmaan heistä tosiaankin hauskaa ja ehkä he eivät todellakaan voi käsittää, että minusta tuo ei ole yhtään kivaa! kun kyseessä tosiaankin aika pieni asia, mutta sen vuoksi olen saanut monet kerrat itkeä miehelle... (pelkästään siis ulkonäköasia on kyseessä)
kiitos kuitenkin jo kannustuksista! ja lisää vaan neuvoja ja mielipiteitä asiasta!
ap
Eikö miehesi saa tosiaan sanotuksi mitään? Ihme nössö.
Se olis minusta ritarillista tuossa tilanteessa. Tai sitten kerta kaikkiaan teet selväksi, että miehen veli käyttäytyy loukkaavasti ja että kyse ei ole sinun huumorintajuttomuudestasi vaan hänen tökeryydestään.