En ikinä ihastu kehenkään. Onko yksinäisyys kohtaloni?
Olen elänyt sinkkuelämää jo kahdeksan vuotta. Olen koittanut nettideittailua ja baareissa ravaamista, mutta en koskaan tunne yhtään mitään tapaamiani miehiä kohtaan. En ihastu, en tunne vetovoimaa. Onko kohtalotovereita? Olen tullut lopputulokseen, että en enää elä parisuhteessa. Kukaan vaan ei tunnu miltään.
Kommentit (15)
Tyypillistä että nainen haluaa vain komeimman top 10 miehen eikä ihastu muihin vaikka itse on tavis.
Kiltti mies kirjoitti:
Tyypillistä että nainen haluaa vain komeimman top 10 miehen eikä ihastu muihin vaikka itse on tavis.
Topi 10? Ehkä kuitenkin top 2!
Kiltti mies kirjoitti:
Kuka nyt kilttimiehiin ihastuisi? Sitä paitsi ihastumista ei voi pakottaa väkisin.
Höh. Jos ei ihastu niin miksi olisi parisuhteessa?
Kaipaat siis ihastumisen tunnetta?
Jaa. No näyttää siltä että tuut olemaan yksin. Seuraava kysymys.
Tervetuloa kerhoon. Itse olen mies ja sama kokemus naisista, eli ei vain sytytä muuten kuin seksuaalisella tasolla.
Voisiko olla, että itselläsi on jotain hoitamatonta vammaa?
Kiltti mies kirjoitti:
Jännämieheen naiset heti ihastuu.
totta kai, ihan kaikki naiset ja koko ajan, koskaan ei ole kiltti mies saanut ketään puolisokseen...
Kannattaa todellakin aina yleistää. Ja jos ei tunne minkäänlaista ihastusta niin miten voisi alkaa parisuhteeseen, väkisinkö pitäisi yrittää?
Kiltti mies kirjoitti:
Jännämieheen naiset heti ihastuu.
Ja miehet ihastuvat heti niihin kauneimpiin instabeibeihin
Itselläni käy yleensä niin että jos ihastun, niin hän on jo varattu.
Sitten kun joku ihastuu, ihastumista ei tapahdu.
Hassu juttu.
Minä olen 36v ja olen ihastunut pari kertaa elämässäni, kerran ollut parisuhteessa. En ihastu kehenkään.
Tosin itse en pidä sitä ongelmana vaan ihan positiivisena asiana. Eipä rasita elämää parinhankkimiskuviot ja ihmissuhdeongelmat.
Minä tunnen vetovoimaa ja ihastun, mutta suhdetta ei koskaan synny (3 kertaa käynyt näin). Olen elänyt vuosia tilanteessa, jossa sydämeni raastuu vereslihalle kun yritän unohtaa ihastuksen (kohde vaihtuu). Haluaisitko mieluummin nämä fiilikset?
Tai sitten olet käynyt treffeillä heidän kanssaan, jotka eivät sytytä. Onko kukaan, jonka kanssa et ole käynyt treffeillä herättänyt kiinnostusta?