Mikä voi olla syynä lapsettomuuteen silloin, jos oviskin on tunnistettavissa limoineen?
Ja tietää siis aika tarkkaan ajankohdan, jolloin otollisinta tärppäillä.
Kommentit (8)
tarvita. Meillä oli kaikki kohdallaan, ultrassakin oikein näkyi juuri irtoamaisillaan oleva munasolu ja silti kesti kahdeksan kuukautta ennen kuin tärppäsi. Tosin juuri ennen tärppäämistä multa hoidettiin bakteerivaginoosi, joka mulla on ilmeisesti melkein kroonisena ja joka ei gynekologin mielestä vaadi hoitoa ja sen jälkeen tärppäsi, joten itse luonnollisesti epäilen sen kuitenkin vaikuttaneen raskaaksituloon, mutta mitään lääjketieteellisestä todistetta moiselle ei ole.
Vierailija:
tarvita. Meillä oli kaikki kohdallaan, ultrassakin oikein näkyi juuri irtoamaisillaan oleva munasolu ja silti kesti kahdeksan kuukautta ennen kuin tärppäsi. Tosin juuri ennen tärppäämistä multa hoidettiin bakteerivaginoosi, joka mulla on ilmeisesti melkein kroonisena ja joka ei gynekologin mielestä vaadi hoitoa ja sen jälkeen tärppäsi, joten itse luonnollisesti epäilen sen kuitenkin vaikuttaneen raskaaksituloon, mutta mitään lääjketieteellisestä todistetta moiselle ei ole.
Entä voiko virtsatietulehdus vaikuttaa raskaaksi tuloon??
ap
on sellainen tulehduksen tapainen, joka ei siis välttämättä vaadi hoitoa. Tunnistaa siitä, että alapää haisee kalalle, erityisesti yhdynnän jälkeen. Ei välttämättä muita oireita. Ja joillakin on siihen taipumus eli siksi hoitaminen on lääkärin mielestä vähän turhaa, kun se uusii helposti.
Vierailija:
on sellainen tulehduksen tapainen, joka ei siis välttämättä vaadi hoitoa. Tunnistaa siitä, että alapää haisee kalalle, erityisesti yhdynnän jälkeen. Ei välttämättä muita oireita. Ja joillakin on siihen taipumus eli siksi hoitaminen on lääkärin mielestä vähän turhaa, kun se uusii helposti.
esim. Kohdun limakalvo ei kunnossa
Miehen sperma huonoa
Ovulaatiossa häikkää, ei ole munasolua.
Lukuisia... limat ei vielä kerro mitään...
-miehen sperma huonoa
-ovis ei tapahdu (limat ja lh-huiput ei takaa, että munasolu irtoaa)
-vasta-aineet
-keltarauhasen vajaatoiminta
-endo
-joku rakenteellinen vika (esim. johdot tukossa)
-huono tuuri
Vaikka kaikki olisikin ns. hyvin, se voi viedä aikaa. Meistä ei löytynyt mitään vikaa tutkimuksissa. Silti meni kuusi vuotta ennen kuin tulin raskaaksi. Nyt rv10=)
Näkyykö siitä jotenkin se? Ainakin tuo keltarauhashormonitilanne kai näkyy?
Mistä syistä johtuen sitten kohdun limakalvossa voisi olla ns vikaa?