Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Paljastava leikillinen gallup kaikille!

23.08.2007 |

Tunnistatko taikka luuletko että tiedät ehkä kuka minkäkin nimimerkin taaksen kätkeytyy?

Minä olen useasti ollut tunnistavinani täältä jonkun kanssasiskon, mutta sitten olen tullut toisiin ajatuksiin. :) Esimerkiksi Siirin ja Vindin.

TÄMÄ ON SIIS VÄHÄN NIINKUIN LEIKKIÄ..ei saa säikähtää.

Tunnistatteko te ketään täältä? kenet?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei haittaa oikeesti jo joku minut tunnistaa.. siis ihan oikeesti. :)

Vierailija
2/10 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En häpeä elämääni tai mielipiteitäni ;-D

Mutta mistä sinä minut tunnet - tunnenko minä sinut?

Pari nimmaria tunnen mutta sen hekin tietävät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minut on tunnistettu joitakin kertoja. Joihinkin ihmisiin olen tutustunut tämän palstan kautta, mutta rehellisesti sanottuna en muista heidän nimimerkkejään enää.

Vierailija
4/10 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa jos joku minut täältä tunnistaa, saa ihan vapaasti kysyäkin, olenko minä.... Kuten Tuhve, minäkin olen tutustunut joihinkin ihmisiin tätä kautta. " aicha-hki" (?) tunnistin täältä kerran yhden kysymyksen perusteella, entisiä naapureita ollaan, jos et ole aiemmin tiennyt kuka niccin takana;)...

Vierailija
5/10 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä vaan :)

Vierailija
6/10 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, mikäköhän mut on paljastanut :P Mutta terveterve vaan sinne entiseen naapurilaan, sepä olikin kiva paikka asua *ikävä*. Jos oltais saatu isompi asunto sieltä, niin ois ollu kiva paikka jäädä, mutta kun perhe kasvaa niin tarvii enemmän tilaa. Asustetaan nyt suht lähellä, saman x-kylän alueella ;) Eli taidan tunnistaa sinun nikkisi Awa :)

Ite tunnistan ainakin Latifah-nimimerkin ja erään toisen tutun jonka nikki on myös hyvin selkeä.

Vierailija
7/10 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kerran näin Sörnäisten metriksellä perheen, jonka arvasin Jomarin perheeksi :)

Vierailija
8/10 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mä olen kans bongannut Jomarin perheen joskus muutama vuosi sitten ;). Tosin Pasilassa.

Muutamiin ihmisiin olen tutustunut tätä kautta. Osa heistä on parhaita ystäviäni nykyään :).

Vierailija
9/10 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin en tunne kovin montaa moku-perhettä IRL ja ne jotka tunnen, ovat polynesialaiskuvioista tuttuja. Joten minut tunnistaa helposti kaikki ne, jotka ovat poly-kuvioissa, mutta heitä ei täällä taida olla muita kuin minä.

Ja koska asun täällä hämäläisessä pikkukaupungissa, minulla ei ole paljoakaan mahdollisuuksia tutustua Helsingin perheisiin. Mikä voisi toisaalta olla ihan mielenkiintoista.

Vierailija
10/10 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me myös muutimme isompaan asuntoon pois sieltä, vaikka viimeksi taisimmekin " törmätä" vanhassa lähikaupassa ;). Ja nyt muistui mieleen,että taidan tietää sinut " bigmama" . :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi