Kertokaas miksi epäilen tytärpuoltani varastelusta?
En oikeasti ymmärrä itsekään, että miksi epäilen, että tytärpuoli (14 vuotias) on syyllinen milloin minkäkin tavaran katoamiseen.. ihan outoa. Aina ajattelen ensimmäisenä, että jos jotakin on hävinnyt, niin se varmasti löytyy tytön tavaroiden joukosta ja ajatuksissani suunnittelen jo meneväni tutkimaan hänen huoneensa.
Eikä ikinä, ei yhtään kertaa tyttö ole varastanut mitään. Joskus tyttö saattaa valehdella jotain pieniä asioita kyllä, esim. kertoo itse keksineensä jonkun asian vaikka tosiasiassa se olin minä joka kertoi asiasta hänelle edellisenä päivänä yms. Mutta en siltikään ymmärrä, että miksi aina epäilen häntä varkaaksi??? Kun oikeasti ei ole syytä!
Auttakaas nyt, omatunto kolkuttaa näistä ajatuksista (tytölle en onneksi ole koskaan sanonut mitään!).
Kommentit (2)
Pieni epäily ei oo pahasta vaan on tavallaan huolehtimista, mutta se miksi epäilet varkaaksi johtuu jotenkin omasta suuhteestasi tyttöön. Toivoisitko saavasi hänet kiinni jostakin kielletystä? oletteko koskaan " puhdistaneet ilmaa" keskenänne? Toisen aikuistuminen ja nuoruus saattaa aiheuttaa myös kateuden tunnetta.
Olitko itse sen ikäisenä varas?