Muita " työmatkaleskiä" ?
Mies reissussa sunnuntaihin asti. Mitä tekisin? Pääsettekö koskaan mukaan matkoille?
Kommentit (13)
Mies tulee lauantaina kotiin... ja lähtee taas maanantaina. Huoh.
mun on latviassa herraties missä siellä. ap
jonka mies lähti tälläkertaa maanantaina keski-eurooppaan ja tulee huomenna. Kerrankin lyhyt reissu=)
Enpä ole mukana koskaan ollut. Mies matkustelee vähän siellä sun täällä, keskim. kerran vuodessa on parin kuukauden reissu ja sit muutamia lyhyempiä. Kiva olisi lähteä, mutta kun kohdemaat ei ole olleet kovin houkuttelevia. Tai ehkä ne maat menettelisi, muttei ne kyläpahaset, joissa ei ole kuin se tehdas ja tehtaantyöntekijöiden asumustoja.
Aika kuluu nykyään yksinhuoltajaa leikkien ja netissä surffaillen=)
Iltaisin luen kirjoja, kuuntelen musaa, herkuttelen, surffailen netissä.
Onhan tämä (yksinäisyys) välillä aika rankkaa, mutta kaikkeen tottuu.
Nokia vie miestä ympäri palloa (juuri tälläkin hetkellä). En pääse mukaan, aika yksinään siellä saisi olla kun miehellä on kuitenkin kyseessä työmatka. Mieluummin olen kotona lasten kanssa. Vietän aikaani arkea pyörittäen ja tuttavia tapaillen. Meillä käy enemmän vieraita silloin kun mies on matkoilla.
Välillä on rankempaa, kun ei ole tuota tukiverkkoa lähellä. Etenkin pitkien reissujen aikana ottaa joskus koville. Nää lyhyet, viikon reissut on ihan jees. Ihan kiva, kun saa illalla tehdä mitä lystää, kukkua vaikka yömyöhään hyvällä omallatunnolla netin ääressä. Herkuteltuakin tulee...
että aika kuluu nyt paremmin, kun on lapsi täällä seurana. Lapsettomana aikana oli joskus aika tuskaista olla yksisteen. Ja onneksi on Skype!
Voi että mua huvittaa nää jotka vinkuu ettei mies ole tarpeeksi kotona apuna vaikka ovat 8-16 töissä jne.
Tulkaa kokeilemaan mun elämää ja vikiskää sitten.
Vierailija:
Välillä on rankempaa, kun ei ole tuota tukiverkkoa lähellä. Etenkin pitkien reissujen aikana ottaa joskus koville. Nää lyhyet, viikon reissut on ihan jees. Ihan kiva, kun saa illalla tehdä mitä lystää, kukkua vaikka yömyöhään hyvällä omallatunnolla netin ääressä. Herkuteltuakin tulee...
Joskus saa nauttia elämästä aivan täysin rinnoin. Sen jälkeen kun saa lapset nukkumaan. Saa tehdä juuri sitä mitä haluaa. Miehen kotona ollessa tehdään yleensä yhdessä sitä mitä yhdessä päätetään..
Tukiverkko ON kaukana!
Siskonikin kerran totesi, että ei ymmärrä, miten mä jaksan. Sillä kun tahtoo mennä hermo, jos ei oo miestä jonain päivänä näkynyt niin, että hän joutuu aamulla riisumaan ja illalla vielä laittamaan pojalle pyjaman... Mutta elämä on suhteellista.
Vierailija:
Siskonikin kerran totesi, että ei ymmärrä, miten mä jaksan. Sillä kun tahtoo mennä hermo, jos ei oo miestä jonain päivänä näkynyt niin, että hän joutuu aamulla riisumaan ja illalla vielä laittamaan pojalle pyjaman... Mutta elämä on suhteellista.
sentään asuu lapsen molemmat isovanhemmat aika lähellä.
Juuri tällä hetkellä mies on kotona, mutta ensi viikko ollaan taas pojan kanssa kahdestaan. Vuosien aikana olen tottunut näihin reissuihin siinä määrin, että kun mies on pidempään kotona, alan hermostua ja odottaa milloin hän lähtee.
Ohhohhoijaaa