Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mista mielestasi johtuu, etta jotkut kauniit naiset nayttavat tyhmilta/yksinkertaisilta ja toisista huomaa heti, etta on fiksu.

Vierailija
23.08.2007 |

Jos pukeutumisella tai meikillä ei ole osuutta asiaan?

Vastatkaa, olen itse miettinyt tätä useamman kauniin kohdalla jo pitempään.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä pidä itseäni mitenkään erityisen viisaanakaan, joten taidan näyttää sitten tosi tyhmältä. :)

Vierailija
2/5 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle on sanottu, että mun ulkonäöstäni päätellen olen joku yliälykäs tai aivan sairaan tyhmä. Tavallaan molemmat pätevät, en osaa matikka-asioita lainkaan, kielissä taas olen aika fiksu. Koulutukseltani olen FM.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se vaikutus tulee vasta kun avaa suunsa. Jotkut kaunottaret eivät osaa keskustella kuin vaatteista, meikeistä, juoruista jne mutta ei kyllä läheskään kaikki.

Vierailija
4/5 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä se suun avaaminenkaan paljoa pointseja nosta..

Vierailija
5/5 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten SILMISTÄ näkee heidän " välkkyytensä" ainakin suuntaa antavasti;)

Ilmeisesti on totta, että silmät ovat sielun peili. Esim. hyvän ystäväni lapsesta näki jo n. vuoden ikäisenä (näin lapsen silloin ensi kertaa, en asunut Suomessa noinä aikoina) ettei ole kovin fiksu tapaus.

...Ja valitettavasti mitä isommaksi tulee, sitä ilmeisemmäksi asia käy. Enkä nyt tarkoita että lapsi olisi vain koulussa " tyhmä" , vaan muutenkin. Tekee kaikkea hölmöä vain koska ei tajua sen olevan hölmöä/on yllytettävissä mihin tahansa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi