Gigantin myyjien/kassojen palkat???
Osaako kukaan sanoa millaiset palkat Gigantissa on? Paikkakunnallemme haetaan juuri henkilöstöä, ja mietin että kannattaako hakea vai ei.. Onko kenelläkään kokemusta Gigantissa työskentelystä, onko millainen työnantajana?
Kommentit (5)
Ei kannata mennä siihen neuvontaan, ellei halua tavata vähän useammin kiukkuisia asiakkaita. Tosin en tiedä, olenko minä sitten harvinaisen kärsimätön. Ostin kerran puhelimen Gigantista.
Jonotin ensin puhelinosastolla, että saisin jutella myyjän kanssa. Odotin siinä puoli tuntia. Koska puhelin oli valittu jo aikaa sitten (mainoksista), myyjän kanssa ei tarvinnut jutella pitkään. Hän lätkäsi minulle kuitin numeron käteen ja sen kanssa piti mennä kassalle.
Jonotin kassalla, jotta saisin maksaa tuotteen. Edellinenkin asiakas oli tullut samalta osastolta ja hänkin vaikutti kyllästyneen odottamiseen. Ymmärsin hänen kärsimättömyytensä. Kun olin maksanut puhelimen, minun piti mennä hakemaan se neuvonnasta.
Jonotin neuvonnassa, jotta saisin sen puhelimen. Minulla oli nälkä ja olin väsynyt senkin takia. Saati sitten se, että kolmessa eri pisteessä jonotin yhtä puhelinta. Olin tosi kiukkuinen ja samalta osastolta tulleet asiakkaat tuntuivat ymmärtävän kiukkuni, vaikka muut ottivatkin asian rauhallisemmin. Tosin osittain ehkä juuri sen takia, että minä jo olin kiukkuinen ja he eivät halunneet enää lisätä myyjän paineita.
Niin että vain opastuksena, että mene jonnekin toiselle osastolle myymään kuin siiihen puhelinosastolle tai neuvontaan:)
*se nyt on vaan tyhmää maksaa liikaa*
Työnantajaa jätän kommentoimatta...