pp13 eikä yhtään raskausoiretta...
Passin jälkeen siis pp13 ja olo täysin normaali. Onko turhaa edes toivoa/kuvitella tärppiä?
Kommentit (12)
Mulla ei ollut oikeastaan mitään oireita, ei edes rintojen pakotusta.
Tein testin varmistusmielessä, kun minun olisi lähiaikoina pitänyt tehdä yks juttu, jota ei saa tehdä raskaana ollessa.
No enpä sitten tehnytkään sitä ollenkaan. :)
Tsemppiä ja toivotaan, että alkio olisi kiinnittynyt oikein!
näin ainakin minulla. Raskausoireet tulivat vasta viikkojen päästä plussatestistä.
Toka oireili ennen kuin kk olisi alkaneet, rinnat, kuvotus, jne. Onnea. Odottavan aika on pitkä! Viikon kuluttua jo olet " viisaampi" . Pidän peukkuja.
Kun lueskelen täällä niin kaikilla on valtavia raskausoireita ja nippailuja. Minulla oli vain todella kipeä selkä kohdassa pp4-5 ja sitten kun menkat olisi pitänyt alkaa niin selkä oli taas kipeä. Rinnat ovat täysin normaalit ja olo on aivan hyvä. Huomenna veritesti ja ajattelin jo, että josko sinne on turha edes mennä...
ap
Kyllä se nyt on varmaan tärpännyt, pidän sulle peukkuja! Käy huomenna kertomassa kuinka kävi :)
Vierailija:
Kun lueskelen täällä niin kaikilla on valtavia raskausoireita ja nippailuja. Minulla oli vain todella kipeä selkä kohdassa pp4-5 ja sitten kun menkat olisi pitänyt alkaa niin selkä oli taas kipeä. Rinnat ovat täysin normaalit ja olo on aivan hyvä. Huomenna veritesti ja ajattelin jo, että josko sinne on turha edes mennä...ap
Vierailija:
Kun lueskelen täällä niin kaikilla on valtavia raskausoireita ja nippailuja. Minulla oli vain todella kipeä selkä kohdassa pp4-5 ja sitten kun menkat olisi pitänyt alkaa niin selkä oli taas kipeä. Rinnat ovat täysin normaalit ja olo on aivan hyvä. Huomenna veritesti ja ajattelin jo, että josko sinne on turha edes mennä...ap
Meillä ollut yksi ICSI ja 5 passia ennen tätä. Aina on tuhrutellut pp10 vaiheesta. Nyt tuntui menkkamaiselta mutta ne eivät tule.
tyhmä ap
Raskaus todettiin sairaalassa veritestillä ja oireena oli mahan kasvu sitten myöhemmin.
Eli saatat hyvinkin olla raskaana.
Vierailija:
Raskaus todettiin sairaalassa veritestillä ja oireena oli mahan kasvu sitten myöhemmin.Eli saatat hyvinkin olla raskaana.
Ole iloinen ettet ymmärrä! Et siis käy lapsettomuushoidoissa. Hyvä juttu sinulle:)
ap