Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pp13 eikä yhtään raskausoiretta...

Vierailija
23.08.2007 |

Passin jälkeen siis pp13 ja olo täysin normaali. Onko turhaa edes toivoa/kuvitella tärppiä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole iloinen ettet ymmärrä! Et siis käy lapsettomuushoidoissa. Hyvä juttu sinulle:)

ap

Vierailija
2/12 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ollut oikeastaan mitään oireita, ei edes rintojen pakotusta.

Tein testin varmistusmielessä, kun minun olisi lähiaikoina pitänyt tehdä yks juttu, jota ei saa tehdä raskaana ollessa.

No enpä sitten tehnytkään sitä ollenkaan. :)

Tsemppiä ja toivotaan, että alkio olisi kiinnittynyt oikein!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin ainakin minulla. Raskausoireet tulivat vasta viikkojen päästä plussatestistä.

Vierailija
4/12 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toka oireili ennen kuin kk olisi alkaneet, rinnat, kuvotus, jne. Onnea. Odottavan aika on pitkä! Viikon kuluttua jo olet " viisaampi" . Pidän peukkuja.

Vierailija
5/12 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lueskelen täällä niin kaikilla on valtavia raskausoireita ja nippailuja. Minulla oli vain todella kipeä selkä kohdassa pp4-5 ja sitten kun menkat olisi pitänyt alkaa niin selkä oli taas kipeä. Rinnat ovat täysin normaalit ja olo on aivan hyvä. Huomenna veritesti ja ajattelin jo, että josko sinne on turha edes mennä...

ap

Vierailija
6/12 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se nyt on varmaan tärpännyt, pidän sulle peukkuja! Käy huomenna kertomassa kuinka kävi :)

Vierailija:

Kun lueskelen täällä niin kaikilla on valtavia raskausoireita ja nippailuja. Minulla oli vain todella kipeä selkä kohdassa pp4-5 ja sitten kun menkat olisi pitänyt alkaa niin selkä oli taas kipeä. Rinnat ovat täysin normaalit ja olo on aivan hyvä. Huomenna veritesti ja ajattelin jo, että josko sinne on turha edes mennä...

ap

Vierailija
7/12 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ap

Vierailija
8/12 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
9/12 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ollut yksi ICSI ja 5 passia ennen tätä. Aina on tuhrutellut pp10 vaiheesta. Nyt tuntui menkkamaiselta mutta ne eivät tule.

tyhmä ap

Vierailija
10/12 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaus todettiin sairaalassa veritestillä ja oireena oli mahan kasvu sitten myöhemmin.

Eli saatat hyvinkin olla raskaana.

Vierailija
11/12 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Raskaus todettiin sairaalassa veritestillä ja oireena oli mahan kasvu sitten myöhemmin.

Eli saatat hyvinkin olla raskaana.

Vierailija
12/12 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaudu siis siihen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän