Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Äiti, miksi et tahdo, että meillä olis iänkaikkinen elämä?
23.08.2007 |
Tuli 4v. tyttöni eilen kysymään minulta. Olin ihan pihalla, ennenkuin tyttö kertoi, että naapurin mummo oli sanonut että teillä on paha äiti kun ei tahdo teille iänkaikkista elämää paratiisissa, jossa ei ole kipua, tuskaa eikä pahuutta. Selitin oman kantani lapselle, mutta jäin miettimään, että miksi uskontoa pitää tuputtaa lapsille, jotka eivät vielä ymmärrä. Ja haukkua vanhempia pahoiksi. Pitäisikö jututtaa mummoa, joka muuten jakelee Vartiotorni - lehteä naapurustossa?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ensinnäkin tunnen monia Jehovalaisia eikä he puhu tolleen lapsille,mut mummoista joilla viirailee en sit tiedä...
Itse vasta törmäsin Sörnäisissä sellaseen noin 40v naiseen joka tuli " todisteleen" mulle raamatusta... Oli vähän outo mut koska tosiaan tunnen JT:tä niin olin kohtelias kunnes se alkoi söpöttään jotain ikuisesta valosta ja raamatuntutkijoista?? Itsellä tosiaan on sen verran sukua ko liikkeessä et tiedän et noi on jotain 40-luvun juttuja heillä ja tällä naisella tais myös viirata...
Kaikki ei siis ole jehovia vaikka heillä Vartiotornia oiskin... en usko et toi nainen esim oli vaikka sillä jotain lehtiä olikin