Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihdutuksesta...

Vierailija
23.08.2007 |

Olen nyt laittanut itseni remonttiin, ja tehnyt pieniä muutoksia saadakseni ylimääräiset roikkuvat pienemmäksi.

Syön 3 kertaa päivässä+ 2xkahvit+paljon vettä, sekä aloitin polkemaan twist stepperillä.

Mutta kysymys kuuluu...miten saan nesteet kehostani? Tuntuu että oon aina hieman turvoksissa...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveellinen ruokailu ja säännöllinen liikunta, siinä se.

Ja muista että mikään muutos ei tapahdu yhdessä yössä, eli pikkuhiljaa vaan.

Tsemppiä!

Vierailija
2/10 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla yleensä ekaksi juon kahvin, ja siitä parin tunnin päästä aamupalan(esim. 1-2 leipää ja piimä)

Lounasaika vaihtelee, syön kun tulee kova nälkä(kotiruokaa esim. kinkkukiusaus, perunat ja nakkikastike jne.)

sitten on taas jossain vaiheessa kahvi.

ja iltapalan pyrin syömään ennen seitsemää. Se voi olla esim. leipää ja maustamatonta jogurttia.

Vettä juon useamman litran päivässä, yleensä sitruunanmehua joukossa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nesteet alkaa lähteä yleensä nopeasti. Eli ensin laihtuneet kilot ovat yleensä suurimmaksiosaksi nestettä. Aineenvaihdunnan täytyy antaa tottua uuteen syömistyyliin jonkin aikaa.

Kuinka paljon juot vettä? Jos juo liikaa niin minulla se ainakin lisää nesteen kertymistä ja jos juo liian vähän niin sekin tekee samoin. Oikean määrän löytyminen on välillä hankalaa.

Jos laihdut ja olosi paranee mutta nesteitä tuntuu olevan silti koko ajan niin käy läärärissä ja neuvottele hänen kanssaan.

Vierailija
4/10 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen ei pillereitä tarvita!

Kovaa nälkää kannattaa varoa! siinä käy herkästi niin että tulee syötyä liikaa ennenkuin vatsa reagoi!

Vierailija
5/10 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie oon kans miettinyt tuota vedenjuontia, että juonkohan sitä sitten liikaa. Toisaalta, kyllä se taitaa suositelluissa(3 litraa) rajoissa olla sekin. Nesteenpoistotabletteja en halua ruveta käyttämään. Mutta kauankohan siinä suurinpiirtein menee, että pääsee balanssiin tämän remontin alettua?

Vierailija
6/10 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että syö harvoin kovaan nälkään ei ole hyvä laihtumisen kannalta.

Vierailija
7/10 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

syön, vaikka ei olis vielä nälkäkään. tällanen laihduttaminen on kivaa! ei tarvi olla nälässä.

ja jos et paljon liiku, et tosiaan tarvi sitä ruokaakaan juuri minkään vertaa. yks lämmin ateria riittää päivässä. ja tarkkaile, mitä laitat voileipien päälle. ja napostelut pois.

Vierailija
8/10 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja syön tosiaan vasta sitten kun tulee nälkä, mutta en ahda liikaa safkaa itseeni kerralla...syön maltillisesti.

Itseasiassa nämä ylimääräiset on tullut minulle liikunnanpuutteesta, ruoanpuutteesta ja makealla elämisestä.

Vierailija
9/10 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta napostelun olen jättänyt kokonaan, makeiset ja leivonnaiset myös. Säännöllisiä aterioita minulla ei tosiaan ennen ollut, ei välttämättä ruokaa ollenkaan vaan pupelsin mitä etteen sattui(leipää, pullaa, karkkia yms. kahvin kanssa.

Leivän päällä ei ole muuta kuin vähärasvasta juustoa. Leikkeleet eivät maistu miulle.

Liikuntakyky menee aina välillä, kun jalat temppuilee(lenkkeilyharrastus piti jättää kokonaan) ja tuo stepperi on nyt semmonen mikä taitaa sopia miulle.

Mutta tuo nesteen jääminen kehoon on ongelma...

Vierailija
10/10 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Leivän päällä ei ole muuta kuin vähärasvasta juustoa. Leikkeleet eivät maistu miulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi