Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette? Olenko mielestänne huono eläinten omistaja? ov

Vierailija
23.08.2007 |

Meillä on rottia, tällä hetkellä ainoastaan yksi, koska sen kaveri kuoli pari viikkoa sitten. Näin yhdellä netti palstalla ilmoituksen (osto-, vaihto- ja myyntipalsta), missä joku tarjosi kolmea rottaansa ilmaiseksi uuteen kotiin. Ja tuo ihminen asui samassa kaupungissa kuin me.

Laitoin tuolle tyypille mailin ja tyyppi vastasi, että joo. Rotat ovat viellä vailla kotia jne. Kerroin itsestäni, millaiseen häkkiin rotat tulisi jne. Ja myös siitä, että olen aikaisemminkin totuttanut vieraita elukoita toisiinsa. Ja myös sen, että meiltä löytyy aika paljon rescue elukoita (kaksi kania, kaksi marsua, kaksi kissaa, punakorva kilppari ja pari gerbiiliä sekä tuo rotta) ja olen laittanut entisille omistajille kuvia ja maileja, missä olen kertonut kuulumisia. Kysyin missä tuo asuu ja me voidaan tulla hakemaan ne rotat. Ei käynyt vaan tyyppi halusi itse tuoda rotat tänne. Sovittiin sitten treffit tuohon läheiselle parkkikselle (kadun toisella puolella) ja se sopi tyypille.

Meni päivä ja sitten tyypiltä rupesi tulemaan aika outoja viestejä. Hän vaatimalla vaati, että hän saa tuoda rotat meille ja tulla meille sisälle. Asutaan omakotitalossa ja en todellakaan jakele osoitettani täysin ventovieraille ihmisille -> varsinkaan, jos en tiedä hänestä muuta kuin etunimen, sähköpostiosoitteen ja puhelinnumeron. Mutta hän vaatimalla vaati saada tulla meille sisälle. Huutonet kaupoissa ostajat ovat tervetulleita hakemaan tuotteen, vaikka olisinkin lasten kanssa yksin kotona. Syy siihen on se, että Huutonetissä saa ostajan yhteystiedot, joten ostaja ei silloin ole täysin ventovieras.

En suostunut (olisin voinut muuten suostua, jos mies olisi ollut kotona, mutta hän on kahden viikon työmatkalla), joten kymmenen minuuttia ennen sovittua aikaa, tyypiltä tuli tekstari, missä sanoo mm. Että hän etsii rotille paremman kodin, kuin meidän koti on, hän ei anna kultamussukoitaan kelle tahansa jne. Eli ensin hänelle sopi treffit tossa parkkiksella ja sitten just ennen treffejä peruukin asian.

Hän myös valehteli toisesta kiinnostuneesta, hän väitti yhdessä mailissaan, että joku toinen oli myöskin kysellyt rotista, mutta tyyppi halusi antaa rotat lähelle. Toinen tyyppi asui nimittäin jossain pohjoisessa. Mainitsin tuolle tyypille tuosta toisesta kiinnostuneesta ja tyyppi oli kuin ei olisi tiennyt mistään mitään. Ja hän myös haukkui mua asiattomaksi.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti näkee jo asunnosta miten elämiä hoidetaan..

Miksi et olisi antanut hänen tulla käymään kun miehesi on kotona? Minusta sä keksit outoja tekosyitä. Niinkuin ed sanoi, niin ehkä tämäkin pelkäsi että teillä on käärmeitä..

Vierailija
2/2 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tosi hyvin ettei antanut eläimiä sulle. Muakin olisi ihmetyttänyt tuollainen käytös, enkä tosiaankaan olisi antanut kenelle tahansa rottia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi