Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Trampoliinilla lantionpohjalihakset punnitaan

Vierailija
21.07.2007 |

Voi ei! Lirahti pissa housuun kun kokeilin tänään trampoliinia! 2kk synnytyksestä, en voinut mitään, se vain tuli...

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiintoinen huomio trampoliinin käytöstä äideille. Ja synnyttämättömillekin.

Vierailija
2/19 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä lirahtaa silti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisimmästä synnytyksestä 4 v

Vierailija
4/19 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huvittavaa, että tuollaiset lihakset on sitten kunnossa, vaikka muuten olen oikea löysäkasa :).

Vierailija
5/19 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitte käyneet vessassa eli ei ollut pissahätää? Mun on pakko joku kerta kokeilla jossain:)

Vierailija
6/19 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on muuten ikuinen tena vaihdevuosissa

Nim. Ostin tänään kuulat, jotka ei pysy sisällä, synnytyksestä 3 kk.....

Vierailija
7/19 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kauhistuneena kertoi miten kohtu tuntui valuvan ulos ja että hyppimisestä ei tullut mitään, koska joutui heti housujen vaihtoon. Alkuviikosta meille ostettiin myös trampoliini ja olen sillä joka päivä hyppinyt eikä ole tuntunut missään (paitsi lopulta pohkeissa), vaikka muuten olen ihan lihaksiton ja huonokuntoinen. Ei tunnu pahalta tai mitään lirahtele. Enkä tosiaan harrasta liikuntaa muuta kuin sänkykamarissa. Että ei se aina voi jumpan puutteesta johtua jos lirahtelee.

Vierailija
8/19 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 26v ja ihan normaali painoinen ja joo vissiin huonot lantionpohjalihakset kun en voi hyppiä trampoliinissä sillä lirahtaa ei paljon mutta kuitenkin niin että tuntee että jotain sieltä tulee. aika paha joo. kuulat on tilattu pitäs vaan muistaa harjotella niillä mutta sekin hankalaa kun ei ne meinaa pysyä sisällä.

Vierailija
9/19 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun ei tullut hommasta mitään, vaan kuulat tipahtivat parin hypyn jälkeen. Sitten tiukat housuliivit päällä (estää kuulien tippumista) olen jatkanut pomppimista. Nyt 2 kk takana ja kuulat pysyy sisässä ongelmitta, vaikka kauemminkin hypin. Jippii!!

Vierailija
10/19 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläkin ostettiin trampoliini lapsille. Kokeilin sitä sitten itsekin, tosi varovasti koska olen raskaana (tuolloin viikkoja ehkä 25). Sitten innostuin ja otin kokeeksi muutaman isomman pompun - samassa tajusin, ettei trampoliinia ole tarkoitettu raskaana oleville. Pissa meinasi lirahtaa housuun, muutama tippa onneksi vain tuli. Ensi kesänä sitten jumppaan geishakuulien kanssa lihakset priimakuntoon.

Vierailija
11/19 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytynee hommata trampoliini, kunhan oma talo valmistuu...

Vierailija
12/19 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, ei lirahdellut, mutta tuntu ihan kaameelta, lähinnä siltä, että kohtu pomppii samaan tahtiin ylöalas... :O Voi apua, ja mä kun olen luullut, että lihakset olis jo ihan kunnossa...

Vierailija
13/19 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Noh, ei lirahdellut, mutta tuntu ihan kaameelta, lähinnä siltä, että kohtu pomppii samaan tahtiin ylöalas... :O Voi apua, ja mä kun olen luullut, että lihakset olis jo ihan kunnossa...

Kävin pissalla ja tulin jatkamaan ja sama tunne palasi takaisin.

Olen muuten itsekin kuulut/lukenut jostain, että naisten pitää hyppiä n. 60 krt. päivässä, jotta mm. luusto pysyy hyvänä.

Vierailija
14/19 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta vaik kävisin pissalla just ennen. Ja tarkkaanottaen siellä housuissa ei ole tena vaan vastasyntyneelle tarkoitettu vaippa...

5 kk synnytyksestä

Vierailija
15/19 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pissa ei kyllä tullut, eikä edes meinannut.

Vierailija
16/19 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Huh, ettekö naiset jumppaa? Eikö se...

t: +60 kg, alapää timmissä kunnossa

Vierailija
17/19 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas siinä haastetta kerrakseen kuulat sisässä pomppia! Pari minuuttia onnistui, ja sitten ne kuulat vaan sieltä valui pikkareihin((:

Treenausta siis täälläkin tarvitaan lisää.

Vierailija
18/19 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä kokoisia kuulia teillä on, siis halkaisija? Entä kuulien paino?

Vierailija
19/19 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testatkaa vaan kuntonne sillä ja pomppikaa huviksenne, mutta jumpatkaa lantionpohja muin keinoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan