Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi koulukaverit piste comissa niin moni korostaa että " elämä todella hymyilee" ja " kivaa on!!"

Vierailija
22.08.2007 |

ja luetellaan juuri ne elämän upeimmat jutut jotka joillain on talo ja perhe ja joillain hieno ammatti.

Miksi ei voi kertoa että arki on välillä uuvuttavaa mutta eteenpäin mennään ja välillä on ihania hetkiä? Koska suurimmalla osallahan se on niin eikä ainaisesti hymyilevää ihanaa ja kivan hauskaa elämää.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nyt kun on aikuinen niin vaikutuksen tekee sillä että on pari kaunista lasta ja on naimisissa ja hieno kannustalo löytyy ja yliopistosta on paperit saatuna. Kyllä siinä kaverit pyörtyy kateudesta ja ihastuksesta ja päässee arvojärjestyksen kärkeen.

Vierailija
2/8 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Elämä TODELLA hymyilee. Uskotteko? Siis todella hurjasti ehdottomasti hymyilee! Kaikki menee tosissaan hyvin... Ihan totta! Ei ole mitään ongelmia, ei... ei ole... EI!"

=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä jotain valheita viljellä??

Vierailija
4/8 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielummin kertovat siitä?

Jos elämä on raskasta, niin tuskin sellainen ihminen pahemmin jaksaa koulukaverihin kirjoitella?

Ja jos jaksaakin, niin miksi pitäisi kirjoittaa;

" Olen ollut työtön viimeiset viivuotta, uskon että ylipainoni vuoksi, painan 150kg, kukaan ei halua palkata minua. Äitini tappoi itsensä viime vuonna ja mieheni vanhemmat juovat itseään hyvää vauhtia hautaan. Tahtoisimme isomman asunnon, mutta ei ole varaa kun tähän vanhaan kaupungin vuokra-asuntoon. Lapsemme kärsivät pahoista allergiosta ja esikoisella on myö tarkkaavaisuushäiriö, minkä vuoksi hän on tarkkailu luokalla ja sieltä saatujen tuttujen kanssa juo joka viikonloppu."

Minun tutuistani suurin osa kirjoittanut vain jotakin tyyliin;

" Asun siellä ja siellä. Lapsia sen ja sen verran. Työskenten --- ja mieheni on ---"

Eli ei mitään hehkutusta, vaan ihan perusjuttuja... Joillakin saattaa olla maininta harrastuksista tai esim. haaveesta muuttaa maalle tmv.

Vierailija
5/8 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainitsi asuvan omassa asunnossa XXX oppilaitoksessa kk/vv valmistumisen jälkeen syntyneiden lastensa AAA kk/vv ja BBB kk/vv sekä miehensä YYYY kanssa.

Vierailija
6/8 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menee tavallisesti, on kiva kertoa hyvästä koulutuksesta, puolisosta ja lapsista. Typerää ventovierailla tilittää " riidellään miehen kans ehkä kerran viikossa ja joskus useammin ja uhmaikäisen kans menee hermot ja eilen oli vessapaperikin lopussa" .

Vierailija
7/8 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään odota, että kukaan kertoilisi parisuhdeongelmista tai sisimmistä tunnoistaan koulukaverit. comissa, mutta sen kyllä panin merkille, kun joskus kävin etsimässä vanhoja tuttuja siellä, että lähinnä korkeasti kouluttautuneet tai muuten menestyneet ovat kirjoittaneet itsestään sinne. Vain pari rohkeaa sairaanhoitajaa tai muuta tavan duunaria oli ilmoittautunut joukkoon. En sitten itse viitsinyt laittaa tietojani näkyviin, kun tuli sellainen tunne, että joillekin (ei kaikille) se sivusto on sellainen paikka, jossa voi julistaa, että " katsokaa, miten hyvin minulla menee" . Olen toki itsekin ihan tyytyväinen elämääni, mutta taidan olla alisuoriutuja siihen nähden, mitä minulta nuoruudessa odotettiin, joten ei kiinnostanut lähteä kilpailemaan niiden kunnianhimoisempien kanssa.

Vierailija
8/8 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on asennekysymys. Toiset on peruspositiivisia ja iloisia, toiset taas tykkää ruikuttaa ;)

Ja on toki niitäkin, joille tärkeintä on pitää kulissit pystyssä, ja antaa ulospäin kuva onnellisesta perheestä ja menestyksestä. Kulissien takana sitten tapahtuu Björkqvistejä tms. Mutta nämä lienee vähemmistö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi