Tulin juuri treffeiltä ja nyt nolottaa
Iski kauhea ujouskohtaus... en vaan keksinyt mitäään sanottavaa. sitten vaan vastailin jotain idioottia ja olin ihan paniikissa. Harmittaa vaan kun tykkäsin tosi paljon siitä tyypistä. Ikinä ennen en oo jäätynyt näin pahasti. Mistä vois johtua? ja mokasinko nyt kaikki mahdollisuuteni?
Kommentit (9)
Voisit soittaa tai laittaa viestiä, että olit vähän jäässä viimeksi. Sitten toisilla treffeillä voisit jo vaikka vähän selittää, että " kun olin susta vähän sekaisin.."
tsemppiä!
kiitos ihanista vastauksista.
Ja neloselle: Tämä on Aihe vapaa ja oikeesti ainut palsta josta saa heti näin hyvin vastauksia " kriisitilanteessa" .
Harmittaa tässä vaan se, että yleensä kun olen tapaillut jotain miehiä, olen pystynyt olemaan suht. rentona, mut nyt yhden kerran kun tapaan sellaisen ihmisen johon ihan oikeasti haluan tutustua, olenkin kauhean ujo. Enkä ole mikään teini enää, 28 v.
Onko muille käynyt näin?
Olen yleensä terävä päästäni, huumoria irtoaa ja nokkelia letkauksia.. Sen yhden ihanan kanssa mun aivoille aina tapahtui jokin vaurio ja olin hänen seurassaan kuin koomassa, mutta hereillä. Tosi hienoa, hyvä minä.
Hänen tuoksunsa, silmänsä, puheensa, naurunsa, hartiansa... perse, asento, liikehdintä.. jatkanko vielä..?
Itsekin käyn täällä joka päivä, minulla on lapsia ja koska olen eronnut olen treffaillut - lapsista huolimatta - lukuisiakin miehiä. Täällä AV:lla saa kysyä mitä vain. Yleensä täällä saa vastauksen joka asiaan.
Vierailija:
Ihan mielenkiintoinen kysymys Vauvalehden AV-palstalla :-O
tapasitteko vielä? mies on ehkä ajatellut sinun jännitävän yhtä paljon kuin hän itse, ja pitänyt sitä söpönä :)
Eli vaikka on upea ja ihana, niin sun vaistot sanoo jotain negatiivista.
Totta kai se voi olla vain alkujännitystä, joka heijastuu toisesta toiseen. Mutta mulla tuli mieleen tästä lukuisat treffailut eri miesten kanssa, joista ei tullut mitään, kun en osannut olla oma itseni. Sitten tapasin mieheni, kaikki oli rentoa alusta lähtien, eikä ollenkaan sellaista jännittämistä kuin ennen. Ja nyt jälkeenpäin olen tajunnutkin, että ne treffailemani miehet olivat niin erilaisia kuin minä, eksoottisia ihanuuksia, että totta kai heidän seurassaan oli kaikenlaisia jännitteitä.
Tulipa mieleen kun olin juuri eronnut n 8 v sitten tapasin ihanan, komean ja varakkaav miehen , joka oli todella kiinnostunut minusta.
Tulimme tavatessamme hyvin juttuun, ja kun oli ekat treffit, niin ensimmäiset 15 minuuttia meni hyvin, sitten jutut vain loppuivat :( kuin seinään
Harmi, sillä olen vieläkin kaivannut kyseistä tyyppiä, mutta niiden treffien jälkeen hän ei enää vastannut puhelimeen... :(
ollessani ujoakin ujompi; välttelin jopa hänen katsettaan. Ehkä sinunkin " miehesi" pitää ujoiluasi aidon ja suloisen ihmisen merkkinä :). Me ollaan oltu yhdessä pian 20v.
Enpä usko, että juttu ujosteluun kaatuu.