Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä olette tästä asiasta? OV

Vierailija
22.08.2007 |

Onko teidän mielestänne huono kasvattaja (siis esim. koirien kasvattaja), jos ostajan pitää hakea elukka kasvattajan kotoa? Eikä niin, että kasvattaja roudaisi elukan uuden omistajan kotiin SISÄLLE ASTI?

Olen vääntänyt tästä asiasta kättä yhdellä keskustelupalstalla yhden lintu ihmisen kanssa ja hänen mielestään kasvattaja on huono ja piittaamaton, jos hän ei vie elukkaa/elukoita ostajan kotiin.

Mulla itselläni on kokemusta ties kuinka monesta jyrsijä ja kani kasvattajasta ja kyllä noissa piireissä sääntönä on se, että ostaja hakee elukat kasvattajan kotoa tai kasvattaja tuo elukat esim. näyttelyihin tms. Mutta ei todellakaan tule ihmisten koteihin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en ole kuullut että niin juuri missään tehtäisiin.

Vierailija
2/5 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole moisesta kuullutkaan. Eihän sillä perus eläinkaupallakaan kotiinkuljetusta ole...

Tosin tällaiseen olen törmännyt että kasvattaja toi koiranpennun pohjoisesta uudellemaalle uuteen kotiin omalla näyttelyreissullaan, oli ikäänskuin matkan varrella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä ei sinällään ole merkitystä.

Uskoisin että osa kasvattajista kuitenkin haluaa nähdä mihin oloihin eläin joutuu--->siksi vievät eläimen uuteen kotiinsa, eivätkä halua että se haetaan.

Kaiken maailman " hullut ja narkit" nimittäin myös ottavat lemmikkejä itselleen:( Ihmisen ulkonäöstä voi olla vaikea päätellä mitään, mutta asunto kertoo usein paljon...

Vierailija
4/5 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta pointtia on siinäkin, että kotikäynti voisi olla tarkistusmielessä paikallaan.

Vierailija
5/5 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

sillä ei sinällään ole merkitystä.

Uskoisin että osa kasvattajista kuitenkin haluaa nähdä mihin oloihin eläin joutuu--->siksi vievät eläimen uuteen kotiinsa, eivätkä halua että se haetaan.

Kaiken maailman " hullut ja narkit" nimittäin myös ottavat lemmikkejä itselleen:( Ihmisen ulkonäöstä voi olla vaikea päätellä mitään, mutta asunto kertoo usein paljon...

Mulla on siis kokemusta sadoista kasvattajista. Meillä on/on ollut paljon erilaisia jyrsijöitä ja kaneja. Tällä hetkellä on marsuja, kaneja, hamsteri ja gerbiileitä. Ja olen muutenkin selaillut noita kasvattajien sivuja ihan aikani kuluksi joskus enkä ole vielä kertaakaan törmännyt tuohon, että kasvattaja haluaa tehdä kotikäynnin.