Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi, että 3v poikansa vie häneltä hermot. Näin todella on. Mikä neuvoksi tilanteeseen?

Vierailija
22.08.2007 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies nyt vain kasvaa pojasta mieheksi ja hillitsee itsensä.

Vierailija
2/8 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinä toimit pojan kanssa vastaavissa tilanteissa? Opeta oma toiminta- ja reagointimallisi miehelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei osaa ottaa lunkisti vaan kiristää pinnansa äärimmilleen ja alkaa tiuskia mullekin.

Mies on saanut mallin kotoaan, ihan heti ei ole pois kitkettävissä tää juttu. Useasti olen keskustellut miehen kanssa -tuloksetta :( ap

Vierailija
4/8 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni auttoi kun luin juttuja uhmaiästä, siitä miksi lapsi tekee niin ja miten vanhemman tulee toimia. Siinä aukeni silmät taas kerran siihen että lapsi ei ole ilkeä tai ärsytä tahallaan vaan se kuuluu ikään. Esim. MLL:N sivuilla on hyvä tietopaketti aiheesta.

Vierailija
5/8 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin sen miehelle luettavaksi, mutta eipä taida kiinnostaa niin paljoa, jotta sen lukisi :( Pitää varmaan pakottaa, mutta tuskimpa kovin auvoista luku- ja oppikokemusta siitä tulee. Ap

Vierailija
6/8 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

millaiselle kakaralle lapsen vääntää?

Vierailija
7/8 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla 8 onkin vissiin tämän planeetan ainoa Täydellinen Mies!?

Vierailija
8/8 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tänään mies kysyi että milloin tämä uhma loppuu.. No, enhän mä osaa sitä kertoa..

Miehellä kans tosi lyhyt pinna, ja tästä on puhuttu ennenkin. Hän ei vaan jaksas (enpä kyllä aina minäkään) kun joka asiasta pitää sanoa sata kertaa..

Jotain lukemista mäkin oon ajatellu miehelle hommata aiheesta.

Ja kasille vaan sen verran, että eikös meillä kaikilla ole hyvät ja huonot puolet? Vai odotatko omalta mieheltäsi täydellisyyttä? Jos, niin voi parkaa..