Lue keskustelun säännöt.
Millä hinnalla myisin " loppuunkulutetun avioliiton" sormukset?
21.08.2007 |
Ero on niin lopullinen kun vaan voi olla, ja todellakin haluan erinäisistä syistä sormuksistani ja kaikesta muusta joka liitosta muistuttaa, eroon. Työkamu lupas ostaa. Paljon kehtaan pyytää vihkisormuksesta, 5 timanttia, maksoi 10 v sitten n. 3 000 mk eli n. 500 e. Kihlasormus taas ei tainnut olla ku muutaman sata markkaa. eli käypä hinta?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla