Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nyt on idaT:n lilaa siili-toppaa ym sisukas.netissä

21.08.2007 |

muistelen että joku täällä kyseli jokin aika sitten että mahtaako tulla johonkin suomessa myyntiin

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten on kyllä söpö.

Vierailija
2/17 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo on just mun makuuni. Tilasin juuri nuo tytöille :) Aivan ihana. Laadusta en vaan tiedä? Tietääkö joku? Kestääkö ja millainen tuo kangas on? Muuten en Idat:n vaatteista ole pitänyt, mutta nuo haalarit on yliveto :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä en tilannut. Onko kenelläkään kokemuksia näistä IdaT toppavaatteista vai ovatko ihan uusi juttu? Tekisi mieli tilata 2,5v tytölle se siilipuku. Ainoa mikä mietityttää on hinta ja se että ovatko hyvä laatuisia...? Pärjäisköhän tolla pääasiassa koko talven pk-seudulla? yksi siskon vanha 2-osainen Brion puku löytyy ennestään. Toisen haalarin tietty voisin ostaa varalle mutta en raaski kyllä kahta noin kallista ostaa.... Pitäisi varmaan olla lämmin kun eikö tossakin ollut se fleece vuori? ja ovtkohan kuinka reilua mitoitusta?

Vierailija
4/17 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kahden vaiheilla tilaanko 98cm vai 104cm. Poika käyttää kyllä sisävaatteissakin jo 98cm ja on kai lähemmäs sen verran pitkäkin.

Vierailija
5/17 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni kuulisin itsekin kokojen reiluudesta, jos joku vain tietää.

Vierailija
6/17 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain millään osaa päättää että ostaiskohan haalarin vai olisiko takki ja housut sittenkin paremmat=)

Vierailija
7/17 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enempää en minäkään tiedä. Infoan heti kun tiedän lisää!

Vierailija
8/17 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli oletko jo miettinyt niin pitkälle millaiset asusteet hommat liilaan siilipukuun? Itse mietin tilaamista, mutta kun on joku kumman pakkomielle että hatun ja hanskojen pitää sopia pukuun.... niin mietin jo etukäteen että millaiset asusteet tähän sopisi ja mistä ne löytäisi....?

Itselle tuli mieleen valkoinen Ransu-hattu, mistähän löytäisi sopivat rukkaset?

Toisena vaihtoehtona on Reimatecin haalari kun niihin on niin helppo ostaa Reiman mallistosta pipo ja rukkaset....

Vierailija
9/17 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin sitä IdaT:n sivulta katsellut ja ajatellut pojalleni. Nyt taitaa mennä uusiksi. En tietysti ole sitä mieltä että pojille vain sinistä ja tytöille vaaleanpunaista.

Mitä olette mieltä? Onko se tytön haalari? Se Apina kun ei minuun taas niinkään pure.

Vierailija
10/17 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kovasti halunnut tuon siilihaalarin 2-vuotiaalle pojalleni, mutta jää ehkä nyt ostamatta. Itse pidän pojillani kaikenlaisia värejä, myös eri punaisen sävyjä paitsi just pinkki ja vaaleanpunainen vähän tökkii. Mitenköhän paljon se vaaleanpunainen sieltä hupusta mahtaa näkyä? Tai jospa ei pitäis huppua muutakuin silloin kun se on päässä? Vielä vähän mietin...

Vierailija
11/17 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä oli samaan sarjaan sininen haalari, missä oli jotain poron, kauriin, minkä lie kuvia. Se vois olla pojalla hauska? Uskon että moneen tanskalaiseen nettikauppaan tulee myyntiin ja itselläni ei ole muuta kuin hyvää sanottavaa tanskalaisista nettipuodeista!

Vierailija
12/17 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
13/17 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
14/17 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun saan puvut käsiini, niin metsästän jostain kosteussuojahanskat mitkä käy yksiin ja sitten tilaan luultavimmin pikkustikkarista hatut. Ensimmäisenä vuonna kun pelasin lastenvaatteiden kanssa, niin silloin ostin kaikki reiman jutut sävysävyyn, mut ne jäi pitämättä kokonaisuutena. Näky oli jotenkin niin tylsä. Armas äitinikin sanoi, että ne asusteet ei saa olla sitä samaa ankeata väriä kuin puku :) Hanskat on kyllä kivat olla samaa, mutta hattu sais olla jotain muuta. Muista vaihtoehdoista on kuitenkin vaikea löytää kosteussuojahattua, joten öö onse kiva, että on kaikki samalta ;)

Vastustin ja kumosin itseni saman tien. Päättäkää itse mitä mieltä olen ;) Jakomielitautinen tai jotain.

Vierailija
15/17 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
16/17 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vaan, kun noiden vedenkestävyysluku on 3000mm, kun taas Reimateceissä on 5000mm ja Mololla jopa 10000mm. Kai ne kuitenkin pitää vettä vai pitääkö aina vetää sadekamppeet päälle...??!

Vierailija
17/17 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuori olisi ainakin kivan värikästä limeä. Voisin kuvitella, että sopivia asusteita löytyisi. Olen tosin ihan aloittelija näissä jutuissa enkä ole juurikaan tutustunut kauppojen tarjontaan. No pitää miettiä...