Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mikä vittu ihmisiä vaivaa, viikko maksusta ja jo tehdään rikosilmoitus
21.08.2007 |
Edes isosta summasta ei ole kyse. Sikahalvalla myin ja nyt ostaja on tehnyt ilmoituksen kun en lupauksestani huolimatta lähettänyt tavaraa tiettynä päivänä kun olin kipeä. Aaargh, mä en myy enää koskaan mitään
Kommentit (7)
tuli viesti että rikosilmoitus tehty. Siis 2 PÄIVÄÄ! Juma kun postillakin kestää sen verran toimittaa paketti.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
tuli viesti että rikosilmoitus tehty. Siis 2 PÄIVÄÄ! Juma kun postillakin kestää sen verran toimittaa paketti.
Alue: Aihe vapaa
No, joka tapauksessa viikko on liian lyhyt aika... maksu kulkee pari päivää, samoin posti, eikä ihan joka päivä ole asiaa postiin. Mutta fiksu ilmoittaa silti jos ei pystykään postittamaan silloin kun lupasi.
Onko kyseessä huutisostaja Raumalta, naispuolinen? :) Jos on niin tuttu hätähousu, osunut myös mun kohdalle. Perjantaina maksoi, rahat tuli mun tilille maanantaina, ja ma-iltana soitti tulikivenkatkuisen puhelun uhaten poliisilla jos ei paketti ala tulla. Idiootti mikä idiootti.