Monilapsiset äidit!!!
Syntyivätkö kaikki lapsenne samoihin aikoihin, yliaikaisena/ liian aikaisin??
Kommentit (14)
Ensimmäinen 3 päivää, toinen viikon ja kolmas 2 viikkoa lasketun ajan jälkeen.
Ensimmäinen meni viikon yli, kaksi seuraavaa tuli laskettuna päivänä, neljäs 37+, viides 35+,kuudes menikin sitten taas yllätykseksi viikon yli.
Kaikki ovat lähteneet tulemaan luonnollisesti itsestään.
Toinen syntyi 41+2, lähti supistuksilla.
Kolmas syntyi 42+0 tabletilla.
Neljäs syntyi 38+4 hätäsectiolla.....
toka lapsi rv 41+0
kolmas käynnistettiin rv 38+4
Toinen muutaman päivän etuajassa mutta kolmonen menikin sitten 1,5 yliaikaiseksi. Ja aika tuntui PITKÄLTÄ
Eli eka syntyi alateitse 39+6, toka hätäsektiolla (istukan irtoaminen syynä) 34+0 ja kolmas 39+0.
Eka kesti 40+2
Toinen 38+1
kolmas 30+2,mutta silloin leikattiin kolmosraskauden takia
Eli käytännössä 5 on syntynyt lasketun päivän paikkeilla ja yksi rv 38.
36+0, kolmas 39+2 ja neljäs 39+6. Aikamoista vaihtelua siis. Vikasta olin varma, ettei synny ikinä, vaikkei ollut edes yli. Tuntui vain niin pitkältä odotus...
Loput kolme jokainen about viikon etuajassa.