Miksi yhteinen lapsi tekee exien välisestä ystävyydestä
Pitäiskö olla kylmänviileetä eron jälkeen kaikissa asioissa, vaikka ois ymmärryksessä erottu?
Kommentit (19)
KAsva aikuiseksi, tai kohta huomaat että mies jättää kun ei jaksa mustasukkaista ämmää katsella.
Miksi ei saisi olla väleissä ?
(uuteen parisuhteeseenkin liittyviä) vaikka uusi puoliso ei tahdo sitä.
Jos et sitä kestä, etsi mies jolla ei ole ollut elämää ennen sinua.
Lycka till!
mutta tietenkin rajansa kaikella :) olistosi hienoa jos mun nykyinen olis hyvissä väleissä eksäänsä ja minä myös minun eksään
Itse olen sitä mieltä, että exän kanssa kaveeraaminen ei ole todellakaan tarpeellista tai jotenkin hyväksyttävämpää jos on lapsia.
Lasten asiat toki pyritään hoitamaan asiallisesti ja toista vanhempaa ei lapsen kuullen moitita, mutta ei se oikeuta nöyryyttämään nykyistä puolisoa.
Miksi kaikki ovat sitä mieltä, että kyllä, exän kanssa pitää lirkutella jos on yhteisiä lapsia ja nykyisen vaimon täytyy se hyväksyä tai sitten häippäistä?
että heidän miehensä lirkuttelisi puhelimessa exänsä kanssa perheen asioista, suunnitelmista jne. En vain jaksa uskoa että löytyy ihmisiä, joita se ei yhtään muka häiritsisi! Ap
Itse olen sitä mieltä, että exän kanssa kaveeraaminen ei ole todellakaan tarpeellista tai jotenkin hyväksyttävämpää jos on lapsia.
Lasten asiat toki pyritään hoitamaan asiallisesti ja toista vanhempaa ei lapsen kuullen moitita, mutta ei se oikeuta nöyryyttämään nykyistä puolisoa.
Miksi kaikki ovat sitä mieltä, että kyllä, exän kanssa pitää lirkutella jos on yhteisiä lapsia ja nykyisen vaimon täytyy se hyväksyä tai sitten häippäistä?
voisi pitää yhteyttä ja jutella muistakin asioista kuin lapsista exänsä kanssa.
Kuulostat Ap todella mustasukkaiselta.
exäänsä yhteydessä. Ehkä olemme sitten tavanomaista mustasukkaisempaa porukkaa. Tiedä häntä.
ilman lasta kun ei ole enää mikään pakko pitää yhteytta exään
hiuksista kampaajasi kanssa, vain känsistä känsälääkärin kanssa, vain töistä työkaverisi kanssa, vain suvusta sukusi kanssa...?
ilman lasta kun ei ole enää mikään pakko pitää yhteytta exään
Voi voi lapset teitä.
Tietenkin ex:n kanssa tulee olla hyvissä väleissä jos lapsia. Tietenkin ex:älle puhutaan perheen suunnitelmista ja muista asioista, koska ne kuitenkin vaikuttaa lapseen. Jos olet niin "pikkupäinen" ettei sinne puolisosi entinen elämä lapsineen mahdu niin sillon on parempi valita lapseton kaveri itselleen.
Lasten parhaaksihan kaikki tehdään. Jos sinulla on huono itsetunto ja olet epävarma itsestäsi ja asemastasi niin älä kosta sitä lapselle.
Oma ex:äni tulee hyvin toimeen mieheni kanssa samoin kuin minä mieheni ex:än. Soppaillaan, käydään kahvilla ja jopa vietämme yhdessä "tyttöjen"iltoja.
Se mikä on mennyttä niin se on mennyttä ja nyt on nyt.
Joku itsetuntoa parantava juttu voisi olla sinulle hyväksi. Ainakin jos haluat tuossa kuviossa olla mukana ja aattelet lasten parast(vaikkei ne sinun olekkaan, monelle vaikea juttu)
palaakin ex:n luo?
Miksi ei pitäisi mitään yhteyttä? Pidän minäkin ex:n kanssa kaverina yhteyttä.
Onhan se selvää että asiallisissa väleissä tulisi olla ex:än kanssa jos vaikka jotain sattuu tapahtumaan.
Tiedän parikin tapausta (toiset ehtivät lapsiakin tekemään) joissa KAIKKI oli hyvin, suhde jatkui ja jatkui koska kaikki meni hyvin (ei riitoja tmv) mutta jossain vaiheessa tajusivat ettei suhde kuitenkaan toiminut koska olivat vain kavereita. Eli heidän suhteensa oli liia platoninen ollakseen todellista miehen ja naisen välistä rakkautta, mutta sen oivaltamiseen meni kauan koska kaikki toimi niin hyvin ystävyys pohjalla.
jos kerran ollaan hyvissä väleissä? Varsinkin jos on lapsia. Lapsettomaan parisuhteeseen voi tulla sellaisia erilleen kasvamisia, joista voi lähteä etsimään suurta rakkautta, mutta lapsellisen ihmisen on yritettävä elää yli vain ystäviä vaiheen!
johon kuuluu jatkuva yhteydenpito ei-lasta koskevissa asioissa. Itsellänikin on ex, jonka kanssa lapsi. Olemme tosi hyvissä väleissä mutta emme tosiaan jaa mitään uusiin puolisoihin liittyviä asioita tms. keskenämme. Ap
Onhan se selvää että asiallisissa väleissä tulisi olla ex:än kanssa jos vaikka jotain sattuu tapahtumaan.
niin ei tarvitse rikkoa lasten perheitä ja itkeä uusioperhekuvioita ja nyxän exiä.
hyväksytymmän?
Toki on hienoa, että lapsen asiat pystytään yhdessä puhumaan, mutta oikeuttaako se yhteinen lapsi muuhunkin yhteydenpitoon, joka ei liity lapseen?
T. Yksi, joka kiehuu asiasta