Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avioliiton pelastamiseksi: vuokra-asunto, jossa

Vierailija
21.08.2007 |

vanhemmat voisivat vuorotellen asua.

Onko teillä av-mammat kokemusta tällaisesta?

Meillä tilanne tämä: 5kk käyty pariterapiassa ja nyt MINÄ en jaksa enää miehen asennetta ja kiukuttelua. Tähän asti minä olen ollut se kantava voima ja olen jaksanut uskoa tähän liittoon. Nyt olen totaalisesti uupunut. Haluan taukoa, mutta mies ei suostu muuttamaan kotoa pois, kun olen sitä hänelle ehdottanut. Minä taas en mielellään halua viedä lapsia kotoaan ja järkyttää heidän elämäänsä enää enempää.

Olisiko tuo vuokra-asunto -systeemi hyvä juttu? Minä voisin asua siellä aina silloin, kun mies kotona (4pv vkosta työmatkoilla) lasten kanssa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo, mies ei suostu tuohon vuokrakämppäsysteemiin:( Ei suostu mihinkään mitä ehdotan. Hän ei nyt millään voi ymmärtää että haluan TAUKOA, muuten tukehdun tähän tilanteeseen!

ap

Vierailija
2/3 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän piti tehdä tuollainen ratkaisu keväällä, mutta tilanne jotenkin rauhoittui ja jätimme hankkeen. Mutta pari vuotta ollut parisuhde yhtä vuoristorataa ja yritämme kovasti ajatellen erityisesti lapsia. Pariterapia on vielä kokeilematta, mutta omaa tukea on molemmat hankkineet. Väljyyttä ja etäisyyttä olemme harjoitelleet ja on kyllä auttanutkin. Mutta tuo tunne, mikä sinulla on omasta väsymisestä on minulle vaimona myös tuttu tunne. Kun toisen tilanne alkoi helpottamaan, väsähdin itse ja nyt yritän parsia itseäni kasaan monin eri keinoin.

Voimia sullekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vuokrasimme kaksion jossa vuorotellen asuimme. Toimi hyvin siihen asti kun mies löysi uuden naisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä