Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotihousut odottavalle

21.08.2007 |

Olisko kenelläkään vinkkiä, mistä voisi löytää ihan tavalliset edulliset äitiyshousut kotihousuiksi? Esim. golitsihousut. Olen kahlannut äitiysvaatekauppojen sivuja, mutta kalliita ovat. Joskus jossain tyyliin Elloksen tai jonkun kuvastossa oli halvempia, mutta en nyt ole löytänyt siitäkään. Siis mulle edullinen on äitiyshousuissa joku 10-25 e. On hullua maksaa yli 40 e housuista, joita pidät muutaman kuukauden!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla h&m:n trikoiset masu housut ja ovat tosi hyvät. Hintaa näillä muistaakseni on kaupassa 14.90e. Netin kauttakin saa tilattua jos teillä ei ole tätä kauppaa lähellä. Tosi mukavat ja kevyet päällä :o)

niiloakseli rv12

Vierailija
2/6 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hintaa tais olla jotain 15-19¿, en muista tarkkaan. Collegemateriaalia on, joten on varmasti pehmoiset ja hyvät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on henkkamaukan trikoohousuja. hinta oli vähän reilu 10 e, oisko ollut 12e. toiset ovat vyötärönauhalliset ja toisissa on korkea resori, jonka voi taittaa. ovat olleet hyvät!

Vierailija
4/6 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla aivan tavalliset collegehousut. Katsoin vaan että on masuvaraa. Nyt vielä on kuminauha mutta sen otan pois myöhemmin ja jätän pelkän nyörin.

Vierailija
5/6 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

H&M sivuilta löysin nyt sitten just ne housut, mitä olin joskus kuvastosta nähnyt. Muistin vain väärin, että olis ollut Elloksella. Laitanpa tilaukseen. Mama-housut hinta 14,90 harmaana ja mustana...vinkkinä muillekin kotipöksyjä kaipaavalle!

Vierailija
6/6 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen huomannut huutonetissä, joskus täälläkin osta&myy-palstalla.