Herpes huulessa ja huomenna piti mennä baariin.
Aika huono mäihä. Lapset lähtee isälleen ja mulla kaksi päivää vapaata, mutta baari pitää kai jättää väliin.
Kommentit (5)
itse olen aina saanut lähes häviämään esim. seuraavasti:
ota lähes puhdasta alkoholia, kastele pumpulitukkoon ja painele rakkulaa (sykkii) ja tehoo.
Hätätapauksessa olen käyttänyt kynsilakan poistoainetta, sekin toimii.. rakkula kuivuu kuin itsestään.
Raakoja menetelmiä, mutta nopeita. ps. menetelmän oppinut virusopin laitokselta.. :)
On hyvä. Mutta jos se joutuu kosketuksiin syljen kanssa tai nesteen, niin kannattaa vaihtaa uuteen. Välillä sattuu kun osittain on kiinni ja pakko on kiskaista irti. Mutta joskus leikkaan siitä osan pois. niin on oikean kokoinen.
Ei tunnu niin pahalta kun on laastari. Vain meikkivoiteen laittoa kannattaa välttää ja puuteria tälle alueelle.
Vierailija:
itse olen aina saanut lähes häviämään esim. seuraavasti:ota lähes puhdasta alkoholia, kastele pumpulitukkoon ja painele rakkulaa (sykkii) ja tehoo.
Hätätapauksessa olen käyttänyt kynsilakan poistoainetta, sekin toimii.. rakkula kuivuu kuin itsestään.
Raakoja menetelmiä, mutta nopeita. ps. menetelmän oppinut virusopin laitokselta.. :)
Mutta mulla tuolla menetelmällä rakkulasta tulee sellanen repaleinen harmaa rötkäle eikä varmasti häviä huomiseen mennessä. Kehotan kokeilee laastaria. Itse en ole kokeillut, koska mulla niitä on niin harvoin, ehkä kolmen vuoden välein.
Laastarikaan ei ollut kauhean mairitteleva kokemus. Nyt on onneksi lääkkeet, ne tehoaa.
kaikilla niitä varmaan on ainakin joskus. `??? minä ainakin voin kulkea herpes huulessa jos se siihen yllättäen posahtaa.. eipä sille mitään saa joten olkoon