Lue keskustelun säännöt.
Naapurin akka ihan pokkana tuli meille ja alkoi mankumaan mansikoita kun ei jaksa
20.08.2007 |
lähteä kauppaan ja lapset haluavat kiisseliä, sanoin ettei ole vaikka oliskin , aina mankumassa milloin lihalientä, perunajauhoja, kananmunia .
Kommentit (2)
Jos joku pikkujuttu puuttuu niin hienoa jos voi lainata naapurista eikä tarvi sen takia lähteä kauppaan asti. Tosin en nyt mansikoita kehtaisi mennä pyytämään :) Ja toki tämän pitää olla vastavuoroista että toimii. Yleensä palautan enemmän lainaamaani ainesta kuin olen saanut sieltä naapurista.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kiltti naapurin täti jätskiä, kun mies niin haluaa ja lapsetkin