Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*** Kolmannen kuumeilijat viikkoon 34

20.08.2007 |

UUSI VIIKKO UUDET KUJEET!

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut plussanneille!!!

Ensi kiertoon on kyllä ostettava ovistestejä. Mitä suosittelette?

On käynyt yrittäminen maistumaan niin puulta että ei ole kivaa.

Kuvittelisin että olisi helpompaa jos tietäisi oikean päivän ;-)

Ja saisi ainakin varmistettua että osuuko omat tuntemukset

oikeaan.

72mama, kp 17/28, yk 4

Vierailija
22/32 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itekin oon ruvennu ajattelemaan et jos tästä ekasta kierrosta ei nyt tärppää ni varmasti haen ovistestejä. Oon kyl nyt tunnustellu niitä limoja ja eilen vaikutti siltä et oli just sitä hedelmällisintä, rihmamaista limaa mitä oli jollain sivulla kuvailtu (googlettamalla " ovulaatio oireita" ). Ja sellasta tylppää kipua on tuntunu alavatsalla, lantion seudulla. Sekin oli jossain kuvailtu. Nyt ei enää tunnu sitä kipua et liekö ovis on nyt ohi. Onhan se sellasta hakuammuntaa vaik ite kuvittelee et " tää on nyt sitä" . Ja pupuiltua on tullu kp10-18 joka 2. päivä, oon kalenteriin merkannu. Muuten ei millään muistais. Mut silti vaik on pupuillu niin " ahkeraan" ni miettii et onko väärään aikaan tullu peittoja heiluteltua...

Täältäkin onnittelut kaikille plussanneille! Ja tarrasukkia vielä matkaan!

Suzie kp19/?? yk1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli eilen tuhrua ja oli sellainen viiltävä kipu vatsassa.

Mietin vaan että edellinen raskaus alkoi samalla tavalla?!

Sen takia kävinkin sitten ultrassa kun tuli tuhrua myös myöhemmin.

Jännää, on vaan sellainen fiilis että vois olla vaikka raskaana.

Testaan sitten jos kuukautiset myöhässä.

Hei Emma04, monesko yk sulla oli?

Viola kp 24/29-30

Vierailija
24/32 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Kotiloihin odotus puolelle.

Meillä kotiloissa kaivataankin jo uutta porukkaa.

Monet ovat jo nyyttinsä saaneet ja jutut alkaa käymään hiljaiseksi kun niin vähän porukkaa jäljellä ja mekin kaikki jo loppusuoralla.

Että sinne vaan ilmottautumaan. =)

Tsirppana rv 33+6

Vierailija
25/32 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tämä nyt ihan hurjaa!! Nyt vasta alkaa päähän oikeasti upota, että raskaana ollaan.

Viola kysyit yk:ta, me ei varsinaisesti oltu oikeesti aloitettu tätä kolmosen tekoa, vasta tultu siihen tulokseen (ainakin minä oikeesti ja mieskin käytännön teoillaan) että vauva saa tulla tai ei ihan vielä, höh ompas vähän vaikea selittää. Siis erittäin iloinen PIKAINEN yllätys!! Ensimmäistä lapsi sai alkunsa yk 13, toinen yk 32, siinä välissä useita keskenmenoja ja kohdunulkoinen, joten ei millään jaksaisi uskoa, että on JO raskaana ja todella paljon jännittää pysyykö mukana!!!

Täytynee siirtyä tuonne odotuspuolelle, tulkaa kaikki pian perässä!!!!!!! Plussatuulia

-E- + masuasukki

Vierailija
26/32 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä täällä edelleen kipuilen tulevasuuden suhteen ja jo kovin malttamattomasti odottelen syyskuun 13. päivää. Aina sitä vaan löytyy uusi päivä jota odottaa ihmiselle. Edellinen oli koulun alku kun esikoinen lähti esikouluun.

Menkkoja ei näy eikä tunnu mutta edelleen tulee aivan hiukkasen rusehtavaa valkovuotoa km:n jäljiltä, toivottavasti kaikki on silti kunnossa. No odotellaan, neljä viikkoa on kulunut kaipa tuo kolme menee nopeasti. Ensi viikko on lomaa ja lähdetään lasten kanssa lyhyeen reissuun.

Ei juurikaan mitään ihmeellistä kun ei mistään mitään tietoa vain odottamista ja hiljainen syvä suru.

Rilla-ma-rilla

Vierailija
27/32 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kaikille plussanneille! =)

Kirjoitan pikaisesti kuulumisia: saimme miehen kanssa tehtyä sovinnon ja on rauhallisempaa kuin aikoihin! :) Nyt on sellainen olo, että valoa näkyy jo tunnelin päässä ja itsellä on hyvä olo. :)))

Jään taustalle seuraamaan teidän kuulumisia.

Hyvää alkusyksyä! =)

Vierailija
28/32 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kolmatta lasta toivotaan kovasti meidän perheeseen. Ensi kierrosta olisi tarkoitus aloittaa yrittäminen.

Meillä on kaksi poikaa, 4,5v ja 1,5v. Ensimmäinen tärppäsi yk8 ja toinen yk4 eli olen varautunut, että saatan viipyä tällä palstalla jonkin aikaa.

Kerron lisää, kun lueskelen ketjun läpi. Onnittelut kaikille plussan saaneille!

Onnesta

Vierailija
29/32 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haalea plussa tuli, eli ilmeisesti tuhru oli kiinnittymisvuotoa tai sitten raskaus loppui alkuunsa ja tuhru johtui siitä.

Enpä sitten malttanut odottaa, ärsyttää kun meninkin testaamaan.

No, ens viikolla sen sitten näkee alkaako vuoto vai pääseekö uudestaan testaamaan.

2pojanäiti-74: kiva kuulla että arki alkaa rauhottua. Käyhän taas moikkaamassa meitä.

Tervetuloa uudet!

Viola kp 26/29-30

Vierailija
30/32 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

=) Ei ole vielä meikä " uskaltanut" odotuspuolelle siirtyä =)

Toivotaan Viola että siirrymme sinne molemmat ens viikolla!!!!

-E- jolla lapsivapaa ilta, sitten hmmmm moooooneeeeen kuukauteen!! NUKKUMAAN!!!

Vierailija
31/32 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viola71, toivottavasti saat toisen plussan ja masu tosiaan alkaa kasvaa!

Mulla on näköjään ajatuksen voimasta mennyt kierto ihan sekaisin. Aiemmin kuussa yritin bongata ovisoireita. Kirkas vuoto tuli viikkoa liian aikaisin ja kipu mahassa silloin, kun kalenterin mukaan ois suunnilleen just ovis.

Mulla on pitkä kierto, n.32 päivää. Nyt menkat alkoi ihan kunnon vuodolla 1,5 VIIKKOA liian aikaisin. Ja sitten ei alkaneetaan. Nyt on veskissä käydessä välillä vähän tuhrua. Ennen ei oo koskaan ollut mitään välivuotoja.

Ärsyttävää. Tuleeko viikon päästä menkat normaalisti vai onko tää joku minimenkka.

Vierailija
32/32 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi vaan kaikille! : ) Tulin nyt tänne esittäytymään ihan virallisesti, kun jo viime viikolla sain itteni tällättyä tuonne esittelypinon puolelle... (mun tiedot on siellä muuten kahteen kertaan tossa 22.8. päivitetyssä versiossa, punasessa osiossa ja sitten siirrettynä). Jonkin aikaa oon ehtiny jo taustalla seurailla keskusteluja, ennen kuin nyt rohkaisin mieleni, ja päätin liittyä mukaan.

Oon siis pian 32v., kahden erittäin villin poikalapsen äiti, ja " vähän" rauhallisemman miehen vaimoke. Keväällä aloimme miehen kanssa varovasti puhua mahdollisesta kolmannesta lapsesta, ja siitä, olisimmeko jo vähitellen valmiita uuteen tulokkaaseen. Yllätykseksemme (?!?) teinkin oikeastaan samantien plussatestin! Meille piti tulla jouluvauva...

Kaikki ei kuitenkaan mennyt niin kuin piti, vaan juuri juhannuksen alla todettiin keskeytynyt keskenmeno rv 13+. Pari kuukautta on mennyt menetyksestä toipumiseen ja rohkeuden keräämiseen uutta raskautta ajatellen.

Nyt alkaa vähitellen tuntua siltä, että voisimme olla valmiita uuteen yritykseen. Toisaalta pelko uudesta menetyksestä kulkee jatkuvasti mukana, mutta olen yrittänyt tässä hokea itselleni, ettei pelossa voi eikä kannatakaan elää, vaan on otettava vastaan se mitä annetaan. Eihän sitä koskaan muutenkaan voi etukäteen tietää mitä tuleman pitää...

Rilla-ma-rillan kanssa taidettiin ehtiä " tavata" joulukuisissakin lyhyesti? *Iso voimahali* sinulle menetyksesi johdosta. Samanlaisten asioitten kanssa taidetaan kamppailla. Voimia ja jaksamista edelleen!

Tulipahan tekstiä heti ekalla kertaa... Kiva kuitenkin päästä mukaan!