Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laaja-alainen kehitysviive 3-4 vuotiaalla (Erityislasten äidit) PK-seutu!!!

19.08.2007 |

Hei!

Löytyisikö vertaistukea? Olisi kiva tavata muitakin lapsia ja äitejä jotka painivat samojen kysymysten ja asioiden kanssa kuin minä ja poikani.

Poikamme on 3,5 v. ja omaa viivettä puheessa ja liikkumisessa, vuorovaikutus takkuaa. Puhuu vähän ja epäselvästi, kömpelyyttä liikkeissä. Asiat menee parempaan suuntaan, mutta kuroutuuko kiinni, sitä ei tiedä. Tutkimukset melko alussa, diaknoosi epäselvä.

Itse olen 34 v. ja kotiäiti Vantaalta, kuopus pian 2 v. Laita meiliä jos lapsellasi yhtään sama tilanne ja haluat vaihtaa ajatuksia ja tavata.

merita@mbnet.fi

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman yhteydenoton olen jo saanutkin. Kiva juttu, kiitos heille! Ehkäpä kuitenkin vastaavassa tilanteessa olevia luuraa vielä jossakin vailla juttuseuraa ja halua tutustua vertasiinsa? Muutenkin saa toki kirjoittaa. Ei niin väliä vaikkei lapsellasia olisi kehitysviivästymiä, jos ei se vain itseäsi haittaa. :)

Pojat 2 v. ja 3,5 v. kaipaa leikkikavereita ja minä kahvittelu, shoppailu ym. luuraus ja juttuseuraa. Olen kotosalla karkeasti vielä vuoden verran. Omataan auton käyttämahdollisuus päivisin, joten päästään liikkumaan. Olemme hiljan muuttaneet Itä-Vantaalle Korson tuntumaan, joten uudet tuttavuudet ihan täältäkin kävisi paremmin kuin hyvin. Päivisin riittää ohjelmaa, mutta uusia tuttavuuksia ja lapsilla leikkikavereita ei ole liikaa. Kirjoittele niin treffataan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla