Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aqua-rakkuloista kokemuksia?

Vierailija
19.08.2007 |

Aqua-rakkuloista kokemuksia?

sattuuko laitto kovasti? miten kauan laitto kestää?

kuinka kauan sinulla auttoi kipuun?

kiitos jo etukäteen

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja auttoi tosi hyvin mutta lyhyen aikaa.. niitä onneksi sai koko ajan lisää vaikka muuta ei ole suostuttu antamaan ;)

Vierailija
2/8 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ottanut uusia vaik tarjottiin, niin turhia minulle olivat !!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kätilö sanoi, että jos supparit tuntuu enempi selän puolella niin on hyvä kivunlievitys. no omalla kohdallani se ei toiminut.

Vierailija
4/8 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

(siinä oli vähän tilan ja paikan tuntu hukassa) Vaikutus kesti ehkä tunnin

Vierailija
5/8 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei mitään hyötyä minulle =)

Kuopuksen yhteydessä (esikoinen syntyi sektiolla) kokeilin niitäkin, kun supistelua oli kestänyt jo lähes 20 tuntia.

Pikkuisen kirpaisi, pienen piston verran, kun laitettiin ja vähän poltteli sen jälkeen, mutta minulla supistukset olivat niin kokonaisvaltaisia ja tuntuivat reisissä saakka, että ei niistä mitään hyötyä ollut omalla kohdallani. Ei tosin haittaakaan, tulipa kokeiltua sekin kikka.

Todellisen avun sain epiduraalista ja ilokaasusta. Niitä suosittelen lämpimästi!

Vierailija
6/8 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäiset polttelivat iholla hiukan ja supistuskipu unohtui -- siis kiitos rakkulat. Sitten kätilöt laittoi niitä lisää, yhteensä 12 rakkulaa puolessa tunnissa ja selkään levisi lämmin ja turta tunne. Tänä aikana aukesin 8 cm --> 10 cm ja sain ponnistusluvan. Supistukset sattuivat yhä ihan hirveästi, mutta kipu jotenkin pehmeni ja tuli taas siedettäväksi. MInä supistelin vikat 3 tuntia minuutin välein ja tosi kivualiaasti (synnytys alkoi vesien menolla ja kesti 16 tuntia), joten olin aika kovilla -- rakkulat olivat minusta hieno ja pehmeä tapa lievittää kipua. Olen muuten ottanut rakkulat pari kertaa jännitysniskaan -- toimii kuin häkä :)

Vierailija
7/8 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ensimmäisen synnytyksen jälkeen enää muissa synnytyksissä halunnut niitä.

Vierailija
8/8 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuullut tämmöisen huhun, mikä toimi omalla kohdalla.

Eli jos menkkakivutkin tuntuu lähinnä alaselän kohdalla, polttelee ja sattuu, niin usein synnytyskivutkin ovat poltetta alaselässä.

Näin itelläkin ja otin rakkulat ja auttoi MIELETTÖMÄSTI! Sattui, kuin kuuma pistos selässä ja joutui muutaman ärräpään päästämään, mutta halusin ne uudestaankin, koska selästä lähti se polte pois heti.

Synnytyksestä en muista " mahan puolelta" mitään.. Kipujakaan.

Eli oman pojan syntymä meni vain (?) selkäkipuja potiessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä