Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YH:t! Pärjäisinkö 3 lapsen kanssa: Ei säännöll. töitä, ei omaisuutta?

Vierailija
19.08.2007 |

Meillä on iso ja kallis talo, pankin oma vielä pitkän aikaa. Teen keikkatöitä elok-toukok. kesät työttömänä. Olen päättänyt muuttaa lasten kanssa muualle, koska avioliitosta ei vaan tule mitään. Yritetty on terapiankin avulla. Olen siirtänyt ja siirtänyt lähtöä koska pelkään etten pärjää taloudellisesti. Miten on, pärjäisinköhän?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei oikein sulle omaisuutta jää talon myynnistä saat asumistukea (laskuri kelan sivuilla), työmarkkinatukea, lapsilisät ja elarit.

Vierailija
2/6 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pärjäät jos päätät pärjätä. Sovittelet lainanlyhennykset sopiviksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

työmarkkinatuki lapsikorotuksella jotain 700 euroa kuussa ja sitten kenties asumistukea viel...

Vierailija
4/6 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksaisin siis vuokran, sähkön, veden etc.

ap

Vierailija
5/6 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran talo on kallis, niin mikset pärjäisi jos et asu siinä...

Mulla on kolme lasta ja olen yh. Työni on kyllä säännöllistä, mutta lyhyiden päivien takia bruttopalkka on vaan 1000 euron luokkaa. Saamme jonkin verran asumistukea. Sitten on lapsilisät ja kunnan elatustuki.

Teilläkin lienee suurin menoerä olisi asuminen? Jos et tee kesällä töitä, sinun pitää ehdottomasti ottaa silloin yhteyttä sosiaalivirastoon ja selvittää saatteko toimeentulotukea.

Onhan tämä välillä tosi tiukkaa, mutta mieluummin näin kun elämä ikuisessa pelossa.. Ja lapset kasvaa koko ajan! :) Kun omani ovat isompia, alan tehdä taas normaalin pituista työpäivää.

Vierailija
6/6 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oäättänyt pärjätä:))

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän