K: mitä astiastoa keräät?
Kommentit (12)
Teemaa aloittelin joskus, ja sinistä kultakeramiikkaa. Tuli ero ja astiat jakoon. Silloin huomasin keräyksen turhuuden. Astioitahan ne vaan on. Mitäs noista.
Noh. Teemaa saanut edelleen lahjaksi ja erivärisiä, joten sekameteliä se on. Kaappi pullollaan. Mutta käyttöesineinä nyt pidetään ihan reilusti.
:)
Kerätköön ne, jotka jaksaa. Minä en enää. :)
Joten sitä riittää... ;-)
Itse haaveilen kahvikupeista, jotka olisin itse valinnut ja ostanut. Mutta en vieläkään ole löytänyt sellaisia, joita haluan. Joten Arctican mukeilla porskutellaan eteenpäin. Juhlissa Arctican kahvikupeilla.
Meillä valkoista Teemaa ja vaaleaa Vanijaa :)
Niin että jos satutte liikkumaan täällä päin juhlapäivinä.. :)
Kirpaiseehan se sillä kertaa, mutta sitten se on.
Laseista " kerään" Kartiota ja Aino Aaltoa, jota on myös jälkiruokasarjaa ja asetteja yms.
Mulla on aika hyvä astiasto Arabian Arcticaa, jota tuli aikanaan rippi- ja ylioppilaslahjaksi ja vielä joululahjoiksi. Se ei ole meillä edes nyt käytössäkään. Arkiastiastona on Ego, joka saatiin häälahjaksi ja loput hommattiin kun jotkut antoivat lahjakortteja tai rahaa. Juhla-astiastona on isovanhemmilta peritty. Samoin kahvi- ja tee-astiastoja on muutamakin peritty. En siis ole itse juuri astiastoja ostellut. Joitain yksittäisiä tarjoiluastioita olen hommannut.
Käytössä on jotain vanhoja Arcorocin Octime astioita, ja niitäkin vaan sen verran mitä oikeesti käytetään.
Ei meillä koskaan ole niin hienoja juhlia että niihin tarttis mitään juhla-astioita. Vievät vaan turhaa tilaa kaapeissa ja ovat hiton painavia muuttaessa.
Kerääkööt muut niitä astioita, minä käytän Octimeja ja muuta sekalaista seurakuntaa :-)
Mä pidän siitä. Miehellä ei ole mielipidettä ja olemmekin sopineet, että eron sattuessa ne kaikki on mun. Tehtiin oikein sopimus. Katsotaan nyt sitten tarvitseeko laittaa sopimus voimaan.
on Arabian teemaa (se tummansininen) ja se vähän parempi astiasto Pentikin inkivääriä (se vaaleansininen).