Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksimiksimiksi mä aina syön niin paljon??

Vierailija
19.08.2007 |

En ole ylipainoinen, vaan pikemminkin hoikka, mutta vyötärön ympäri kiertää nykyisin sellainen ärrrsytttävä pelastusrengas, yöks. Inhoan kroppaani, mitään tiukkoja paitojakaan ei voi enää käyttää.

En tykkää makeasta, vaan paheeni on liikaa syöminen. Älkääkä nyt kirjoittako että mieti miksi syöt liikaa, tunnista syyt jne. Tiedän jo, ruoka vaan on niin hyvää. En syö esim. pahaan mieleen, ruoka vaan on yksi suurimmista nautinnoista, enkä ymmärrä miten saisin muutettua sen vähemmän tärkeäksi! Voi että inhoan itseäni kun en pysty itsehillintään :-(

Auttakaa jos osaatte!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta pienemmät lautaset ja päätä ettet santsaa. Enemmän salaattia vähemmän muuta ruokaa. Älkää ostako herkkuja.

Vierailija
2/7 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juotko olutta tai siideriä paljon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu tiedän, että vyötärölihavuus on pahinta, ja se vain lisää tuskaa :-(

En käytä siideriä lainkaan, muutenkin alkoholia tosi vähän. Herkkuja en myöskään käytä, nyt kesällä jäätelöä kyllä hieman. Ja tiedän kyllä että PITÄISI kieltää itseltään santsaaminen, PITÄISI ottaa enemmän salaattia jne, mutta en vaan pysty siihen kun tekee aina niin mieli syödä kun ruoka on hyvää. Joka päivä myös vannotan itselleni että tänään tehdään jotain ' vähemmän hyvää' , eli jotain mistä en itse niin pidä, mutta kuitenkin päädyn aina tekemään herkullista ruokaa. Herkullinen tarkoittaa kohdallani lähinnä hyvin maustettuja, juustoja myös kuluu jonkin verran, mutta esim. kermaa tai voita en käytä lainkaan, öljyä hieman. Syön vaan liikaa, miten saan sen loppumaan???

Vierailija
4/7 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en asiaa aikoinani uskonut, mutta kun nyt olen karppi niin kyllä uskon. Syömäni määrät ovat pieniä, verensokeri tasainen, nälkä ei ole eikä varsinkaan makeaa tee mieli.

Vierailija
5/7 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka kermaa ja voita en käytäkään. Öljyä lorautan ruokaan hieman, esim. paistan aina öljyssä ja pastan keitinveteen sitä lisään jne. Lisäksi öljyä tulee mm. aurinkokuivatuista tomaateista, pestosta yms. joita käytän silloin tällöin. Plus juustot, niitä käytän aika useinkin.

Mutta sisälsipä ruokani rasvaa tai ei, kylläiseksi tulen aina jo yhdestä lautasellisesta, maha on todellakin täysi ja olo ravittu, mutta silti syön lisää (siis maha ei jää tyhjän tuntuiseksi). Syön aika harvoin, mutta paljon kerrallaan :-(

Vierailija
6/7 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, yksi ongelma voi olla tuossa harvassa syömisessä.

Vierailija
7/7 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kiloja alkoikin tulla lisää, kun aina vaan söin paljon. Mikä mua vaivaa :-( Joka aamu päätän että tämä on se päivä kun asiaan tulee muutos, mutta ei onnistu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi