Miksi vääristellä asioita muille?
Minulla on tuttu, jonka kanssa on nyt asiat aivan päälaellaan. On selvinnyt, että vääristelee sanomisiani yhteisille tutuille ja usein. Jos saa pienenkin kimmokkeen, kertoo ne heti muille ja liioitellen, vääristellen. En oikein tiedä ymmärtääkö itse asiat aivan väärin ja loukkaantuu ja kokee tarpeelliseksi saada muita puolelleen haukkumaan minua.
Mikä on tällaisen tarkoitus? Jatkaa kuitenkin yhteydenpitoa minuunkin, mutta taustalla tekee tuollaista kokoajan. Kyllä ymmärrän normaalit "juorut", mutta tämä on jotain aivan next level hommaa.
Nyt näillä yhteisillä tutuillakin on aivan väärä käsitys minusta.
Kommentit (11)
Se on sen elämäntehtävä ja elämänsisältö. Pitää tietää kaikkien asiat ja käyttää niitä sopivassa tilanteessa oman edun ajamiseen.
Jotkut ymmärtävät asiat väärin, jotkut vääristelevät/lisäävät/paisuttavat asioita saadakseen niihin lisää draamaa ollakseen varmoja että saavat haluamansa reaktio heiltä joille kertovat. Sinuna ottaisin vähän etäisyyttä ja olisin muutenkin varovainen mitä hänelle sanon. (vaikka juuri se ei välttämättä auta,,)
Oman etusi tähden lakkaa pitämästä yhteyttä tuollaiseen tyhmään ihmiseen.
Olisko vain niin että on ilkeä ja nauttii mehukkaista juoruista.
Hyvin yleistähän tuo on. Pistetään puolet lisää tai tahallaan väännellään asiat ja puhumiset niin että saadaan herkullista suunpieksentää.
Ihan tavallisestakin asiat nämä oikein lahjakkaat vääntää vaikka minkälaista legendaa.
Se vain on ikävää että suuri osa haluaa uskoa sen vääristellyn tarinan eikä sitä mitä asianomainen itse sanoo tai tekee. Se on herkullisempaa niin.
Tällaisia tuttavia kannattaa välttää, tai ainakaan ei puhu mitään muuta kuin tyyliin hyvää päivää kirvesvartta. Vaikka kyllähän he siitäkin jotain vääntävät.
Olenkin nyt laittanut välit kokonaan jäihin. En anna enää mitään materiaalia noihin touhuihinsa. Oon kyllä varma, että kaikki jatkuu vaikka mitään ei puhuta. Kaivelee vanhat ym. Se on kyllä tosi harmi, että sekoittaa kaikkien muidenkin välit ja luulen joidenkin uskovan enemmän häntä.
Sosiaalinen pelaaminen voi olla hankalaa- ja monilla se menee vähän sinnepäin, vaikkapa kuvailemallasi tavalla.
Sun kaveri on varmaan, hoitaja tai sitten kunnan pikkuvirkamies. Molemmilla on yleensä vain kusta päässä ja todellisuus vääristynyt. Hankkiudu eroon, pelasta itsesi.
Suurin osa ihmisistä näkee tuollaisen läpi. Tietävät, että juoruilija juoruaa myös heistä.
Tuntemani narsisti toimii myös näin. Totuutta on vain siteeksi, muu on vahvasti liioiteltua ja väritettyä.
Jätä se sika